کد خبر: 24066
A
تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی؛

برنز تکواندوکار وزن اول ایران قطعی شد

آرمین هادی پور در مرحله یک چهارم نهایی رقیب بلژیکی خود را شکست دادو با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

برنز تکواندوکار وزن اول ایران قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تکواندوکار وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان که با سه پیروزی متوالی راهی این مرحله شده بود، در پیکار با «مراد لاکروی» تکواندوکار بلژیکی با نتیجه ۱۷ بر۹ صاحب برتری شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. 

آرمین هادی پور امروز صبح ابتدا ۳۱ بر ۵ مقابل «آنشومن پاراشار» از هند را شکست داد و سپس «سولومون دمسه» از اتیوپی را ۲۲ بر  ۱۵ پشت سر گذاشت. وی در سومین مبارزه خود نیز  «آتمانگارا» از اندونزی را ۲۴ بر ۳ شکست داد.

وی که نخستین نماینده ایران در بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان بود تا کنون مدال برنز خود را قطعی کرده است. طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر برگزاری، دیدارهای نیمه نهایی و نهایی فردا برگزار خواهد شد. یکی از تکواندوکاران تایلند و مکزیک حریف هادی پور در نیمه نهایی خواهد بود.

این دوره از مسابقات بامداد امروز با حضور تکواندوکارانی از ۱۸۳ کشور جهان در سالن «تی وان» شهر موجو در کره جنوبی آغاز و تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر