کد خبر: 24072
A

علی جباری: کاپیتان استقلال نباید در رفت‌وآمد باشد/ استقلال هنوز به 2 بازیکن با تجربه دیگر نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با احترامی که برای حیدری قائلم ولی او برای مربیگری استقلال آمادگی و تجربه کافی را ندارد.

علی جباری: کاپیتان استقلال نباید در رفت‌وآمد باشد/  استقلال هنوز به 2 بازیکن با تجربه دیگر نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی جباری در خصوص عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده است و با آمدن پژمان منتظری خط دفاعی این تیم بهبود پیدا می‌کند ولی استقلال هنوز به 2 بازیکن با تجربه دیگر نیاز دارد تا بتواند عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشد.

وی در مورد احتمال مربیگری خسرو حیدری تاکید کرد: حیدری یا باید بازیکن باشد یا مربی که به نظر من مربیگری استقلال برای حیدری زود است. استقلال تیم بزرگی است و به مربیان بزرگ و با تجربه نیاز دارد و با احترامی که برای حیدری قائلم ولی او برای مربیگری استقلال آمادگی و تجربه کافی را ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه بازوبند کاپیتانی باید به چه کسی در این تیم برسد، تصریح کرد: تشخیص مربی در این مورد مهم است ولی به نظر من این بازوبند باید به کسی که بیشترین تداوم را در استقلال داشته، برسد و بتواند اعضای تیم را در زمین هدایت کند، نه به کسی که در رفت و آمد است و هر زمانی که موقعیت جور شد در این تیم باشد.

منبع: میزان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر