کد خبر: 24091
A

دبیر فرنگ‌شناس استقلال ایده‌ای درباره رامین رضاییان ندارد

مدیر نقل و انتقالات باشگاه استقلال می‌گویید هیچ ایده‌ای برای جذب رامین رضاییان ندارد.

دبیر فرنگ‌شناس استقلال ایده‌ای درباره رامین رضاییان ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پندار توفیقی مدیر نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره شایعه پیوستن رامین رضاییان به استقلال گفت: در اینکه رضائیان بازیکن بزرگی است شکی وجود ندارد. اگر رضائیان به تیم‌های خارج از کشور برود باعث افتخار برای فوتبال ملی ماست اما اینکه قرار است ما این بازیکن را جذب کنیم سؤالی است که من روی آن ایده‌ای ندارم.
توفیقی که پیشتر از این درباره رفتن کاوه رضایی به شارلوا گفته بود اینها فکر می کنند در اروپا چه خبر است که به اروپا می روند، این بار در حرف هایش و در واکنش به درخواست هواداران برای جذب رامین رضاییان با واژه ای انگلیسی گفته هیچ ایده ای برای جذب این بازیکن ندارد که احتمالا منظورش این بوده که برنامه ای برای جذب رامین رضاییان در باشگاه استقلال ندارند. 

توفیقی در ادامه گفت: در لیستی که علیرضا منصوریان ارائه کرده خیلی از بازیکنان تیم ملی حضور داشتند ولی اینکه بخواهیم در مورد یک بازیکن صحبت کنیم کار چندان حرفه‌ای نیست. من این موضوع را به دوستانم در باشگاه پرسپولیس هم گفتم که بهتر است مسائل را مدیریت کنیم و با این اتفاقات ارقام نقل و انتقالات را بالا نبریم.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر