کد خبر: 24325
A

خرید جدید آبی‌ها در انتظار خروج مدافع باتجربه!

لیست بزرگسالان استقلال تهران، درآستانه یک تغییر بزرگ و داغ قرار گرفته است.

خرید جدید آبی‌ها در انتظار خروج مدافع باتجربه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در حالیکه لیست 18نفره سهمیه بزرگسالان تیم استقلال پرشده اما دو گزینه روی میز منصوریان دیده می‌شود و این به معنای آن است که احتمالا یک نفر از این لیست خط می‌خورد.

در ساعات ابتدایی بامداد امروز شایعاتی مبنی بر مذاکره مجتبی جباری و پندار توفیقی به سرعت منتشر شد و اکنون این موضوع آنقدر جدی شده که بسیاری از آن به عنوان آخرین بمب استقلال در نقل و انتقالات نام می‌برند.

گفته می‌شود جباری و مدیر نقل و انتقالات باشگاه استقلال به توافق رسیده‌اند اما هنوز برگه‌ای امضا نشده ولی به زودی این اتفاق خواهد افتاد تا استقلال زیدان آسیا را به خانه خودش بازگرداند.

علاوه بر جباری، نام جلال‌الدین ماشاریپوف هم زمزمه وار شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد آبی‌ها پس از شماره8 محبوب سکوها نیم نگاهی هم به ستاره ازبک دارند اما چیزی که مسلم است، آن‌ها فعلا تمام تمرکزشان را روی جباری گذاشته‌اند و حتی ممکن است تا ساعاتی دیگر عکس جباری را با پیراهن آبی مشاهده کنید!

البته این همه ماجرا نیست! ورود یکی از ایندو هافبک باتجربه و خلاق منوط به پیدا شدن یک جای خالی در لیست 18نفره استقلال است و به همین خاطر از مدافع باتجربه آبی‌ها به عنوان خروجی این تیم نام‌برده می‌شود.

ظاهرا علیرضامنصوریان اعتقادی به استفاده از مگویان در فصل جدید ندارد و به همین خاطر قصد دارد با خط زدن نام او جا را برای جباری و یا حتی مشاریپوف باز کند. البته مدافع ارمنی اعلام کرده در صورتی از استقلال جدا می‌شود که مطالباتش به صورت تمام و کمال پرداخت شود.

به هرترتیب باید منتظر ماند و دید که باشگاه استقلال موفق به گرفتن امضا از جباری می‌شود یا خیر. حتی ممکن است در صورت عدم توافق با جباری، آبی‌ها قید ماشاریپوف را هم بزنند تا با نگهداشتن مگویان، زیر بار پرداخت بدهی سنگین دیگری نروند.

 
 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر