کد خبر: 24581
A

سلطانی‌فر: کی‌روش مربی موفقی بوده است

وزیر ورزش و جوانان از کارلوس کی‌روش حمایت کرد و گفت که او مربی موفقی بوده است. وزیر ورزش هم‌چنین تاکید کرد که در راه جام جهانی تلاش خواهد شد تا تیم ملی بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشته باشد.

سلطانی‌فر: کی‌روش مربی موفقی بوده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود سلطانی‌فر در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره سرمربی تیم ملی اظهار کرد: کی‌روش مربی موفقی بوده است،  در این دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه، با توجه به اینکه همه عوامل و دست‌اندرکاران از جمله وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و بازیکنان تلاش کردند، تیم ملی توانست با کادر مربیگری و سرپرستی کی‌روش یک نتیجه تاریخی و صعود مقتدرانه را رقم بزند.

 

وی افزود: کی‌روش تا پایان بازی‌های 2018 با ایران قرارداد دارد، با توجه به اینکه تا به این لحظه دو تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده‌اند و قرعه‌کشی نیز مشخص نیست اگر تیم ملی قرعه‌کشی مناسبی داشته باشد، مطالبات عمومی ما این است بتوانیم از مرحله گروهی صعود کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای اینکه ما بتوانیم در این درجه آمادگی باقی بمانیم و ان‌شاءالله حضوری شایسته در جام جهانی داشته باشیم، کی‌روش یک برنامه کلی را ارائه کرده که آن برنامه در جلسه‌ای که من با تاج داشته‌ام، مورد کنکاش و بررسی قرار گرفته است.

 

سلطانی‌فر افزود: تقریبا نقشه راه را مشخص کرده‌ایم و ان‌شاءالله امیدواریم این برنامه‌ریزی انجام شده با تلاشی که همه خواهند کرد و همچنین حمایت، پشتیبانی و نظارتی که خواهیم داشت منابع و امکانات را بتوانیم تامین کنیم تا بتوانیم در مدت زمانی که تا جام جهانی باقی مانده است هم در مسابقات مهم پیش‌رو شرکت کنیم و هم دیدارهای تدارکاتی مناسبی را داشته باشیم، تا نیازهای این تیم خوب که در 8 بازی مقدماتی خود گل نخورده است و مقتدرانه بازی کرده است را برطرف کنیم و برنامه‌های تیم را به گونه‌ای تدارک ببینیم تا ان‌شاءالله مشکلات حل شود.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر