کد خبر: 24875
A

پزشک کیمیا علیزاده: کیمیا مبتلا به یک بیماری ویروسی است

دختر قهرمان تکواندو ایران در حالی فردا وارد ۲۰ سالگی می شود که شب تولد را باید در بیمارستان سپری کند.

پزشک کیمیا علیزاده: کیمیا مبتلا به یک بیماری ویروسی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از مهر؛ کیمیا علیزاده بعد از حضور در رقابت های قهرمانی جهان و بازگشت به تهران شرایط روحی و جسمانی خوبی نداشت و در نهایت به بیمارستان منتقل شده و بستری می شود.

طی یکی دو روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر  بیماری های سخت وی منتشر شد. صبح امروز نیز انتشار خبر ابتلا به یک بیماری سخت نگرانی جامعه ورزش کشور را به دنبال داشت.

محمدرضا معتمد پزشک کیمیا علیزاده در این خصوص گفت: هر چند سخنان دکتر معتمد نگرانی ها در خصوص شرایط حاد کیمیا علیزاده را تا حدود زیادی برطرف کند. ولی سئوال اصلی اینجاست که چرا شرایط ورزشکاری را که می تواند سالها در سلامت کامل باشد با بی تدبیری به خطر اندازند.

بر اساس اطلاعات کسب شده علیزاده از بدو ورود به کره جنویی با سرگیجه مواجه می شود و بواسطه همین شرایط مسئولان فدراسیون و پزشک همراه تیم ملی نباید اجازه حضور در مسابقات را به او می دادند.

اینکه این دختر چگونه در شرایطی که در روز مسابقه سرگیجه داشته موفق به کسب مدال نقره شد، خود جای سئوال دارد ولی نمی تواند دلیلی باشد بر اصرار بر حضور او در مسابقات جهانی! فشار روحی وارد شده به این جوان با آتیه برای کسب مدال را باید اصلی ترین دلیل مشکلات فعلی علیزاده عنوان کرد.

کیمیا علیزاده فردا دوشنبه ۱۹ تیرماه وارد بیستمین سال زندگی می شود و این در شرایطی است که باید امشب را در کنار خانواده و دوستان اما در بیمارستان سپری کند!

امیدواریم مسئولان ورزش کشور پیگیر کار درمان علیزاده باشند تا هر چه سریعتر او بتواند در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگردد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر