کد خبر: 24887
A
لیگ جهانی ۲۰۱۷-برزیل

دست والیبال آمریکا از کسب مدال کوتاه ماند

تیم ملی والیبال کانادا موفق شد با کسب پیروزی سه بر یک برابر آمریکا در دیدار رده بندی به مدال برنز لیگ جهانی ۲۰۱۷ دست یابد.

دست والیبال آمریکا از کسب مدال کوتاه ماند

دیده بان ایران: در آغاز روز پایانی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ و در دیدار رده بندی تیم‌های کانادا و آمریکا از ساعت ۳:۳۰ بامداد در استادیوم باشگاه فوتبال کوریتیبا به مصاف هم رفتند و در پایان این شاگردان استفان آنتیگا بودند که موفق شدند سه بر یک آمریکا را از پیش رو بردارند و بر سکوی سوم لیگ جهانی بایستند.
تیم کانادا با هدایت استفان آنتیگا از همان ابتدای راه بسیار خوش درخشید. این نخستین مدال تیم کانادا در تاریخ ادوار لیگ جهانی است.
کانادایی‌ها با اینکه ست نخست را به حریف واگذار کردند اما با حفظ تمرکز و کاهش اشتباهات توانستند به بازی برگردند و در سه ست بعدی به پیروزی برسند.
از سویی دیگر شاگردان جان اسپارو که بسیار امیدوار بودند با پیروزی بر کانادا بتوانند ناکامی در راه یابی به فینال را جبران کنند اما با شکست برابر حریف در جایگاه چهارم ایستادند و دستشان از کسب مدال کوتاه ماند.
حتی درخشش و کسب ۱۴ امتیاز از سوی تیلور ساندر و دیوید اسمیت نیز نتوانست آمریکا را از شکست برابر کانادا برهاند. همچنین جان گوردون پرین و شارون اوانس هم با کسب ۱۳ و ۱۲ امتیاز نقش مهمی در پیروزی شاگردان آنتیگا داشتند.
ست های این بازی با نتایج ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود کانادا پایان یافت.
از ساعت ۶:۳۵ صبح روز یک‌شنبه (امروز) نیز دو تیم برزیل و فرانسه در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف هم‌ رفته‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر