کد خبر: 26353
A

مهدی قائدی؛ ستاره‌ای در شب تاریک استقلال

یکی از معدود نکات مثبت نمایش استقلال،عملکرد خوب مهدی قائدی بود.

مهدی قائدی؛ ستاره‌ای در شب تاریک استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از خبرآنلاین؛ استقلال با نمایشی نه چندان دلچسب-البته به جز در 20 دقیقه پایانی- مقابل همنام خوزستانی خود متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد.

اکثر بازیکنان استقلال در این مسابقه اصلا در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

در این میان نمایش سه بازیکن توجهات را جلب کرد. داریوش شجاعیان با وجود اینکه هنوز با آن بازیکن با کیفیت مد نظر هواداران فاصله دارد، اما در طول 90 دقیقه با دوندگی و انگیزه بسیاری برای تیمش تلاش می کرد. شجاعیان که در این بازی در کناره ها حضور داشت، چندین و چند بار مهاجمین استقلال را صاحب فرصت کرد که در نهایت به نتیجه ای نرسید.

مجتبی جباری هم با حضورش در زمین جان دوباره ای به تیم بی رمق استقلال بخشید. اکثر حملات استقلال از زمان ورود جباری سازماندهی شد و در نهایت کاشته دیدنی جباری در دقیقه 97 می توانست استقلال را پیروز این میدان کند که سوپر واکنش شیخ ویسی این اجازه را نداد.

اما بدون تردید بهترین نمایش در بازی امشب را مهدی قائدی داشت. جوان بوشهری استقلالی ها که کمتر از 18 سال سن دارد. او با ورود به زمین سرعت را به تیم کند منصوریان هدیه داد و با حرکت های انفجاری و تکنیکی خود از سمت چپ بارها و بارها استقلال را صاحب فرصت گلزنی کرد که این موقعیت ها در لحظه آخر هدر رفت. 

تشویق های هواداران استقلال هم ثابت می کرد که آن ها چقدر از عملکرد "باشوی کوچک" تیمشان رضایت دارند. بازیکن ریزنقشی که اگر قدر استعداد و توانایی خود را بداند، می تواند در حد و اندازه های ستاره ای مثل خداداد عزیزی ظاهر شود.

از مهدی قائدی در بازی های آینده استقلال بیشتر خواهیم شنید و دیر نیست زمانی که استقلال با هنر و جادوی او بتواند حریفان را از مقابل بردارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر