کد خبر: 27268
A

پرسپولیس قبل بازی بزرگ شارژ شد

اسپانسر جدید سامانه هواداری قرمزها قبل از بازی مهم آسیایی به این تیم پول رساند تا بتوانند در مسابقه مهم با دغدغه کمتری به میدان بروند.

پرسپولیس قبل بازی بزرگ شارژ شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرخپوشان از ساعت 20:30 امشب به مصاف تیم متمول و پرهزینه الاهلی عربستان می رود و در حالیکه این تیم سعودی با ده ها میلیارد تومان مخارج و خرید بازیکن و هواپیمای اختصاصی به مصاف با پرسپولیس آمده، اما هنوز بخشی از مطالبات بازیکنان ایرانی بابت فصل گذشته پرداخت نشده بود.

اما اسپانسر جدید که در ابتدای هفته جاری قرارداد همکاری با پرسپولیس و استقلال امضا کرد، بلافاصله در اقدامی تحسین برانگیز و به موقع بازیکنان قرمزپوش ایران را با پرداختی به حساب باشگاه تقویت روحی کرد.

ایرانسل به عنوان اسپانسر جدید قرمزها برخلاف همراه اول، که هنوز بخشی از درآمدهای گذشته سامانه را به پرسپولیس نداده، در آستانه این بازی مهم و حیثیتی با احساس مسوولیت روحیه بازیکنان پرسپولیس را ارتقا داد. به این ترتیب بازیکنان پرسپولیس در مقابل جوسازی و مانور حمایت در اردوی رقیب سعودی، با دریافت بخشی از مطالبات خود با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف تیم پرستاره الاهلی می روند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر