کد خبر: 27426
A

کادرفنی استقلال در منزل منصوریان/ حمایت از سرمربی آبی‌ها

کادرفنی استقلال پس از بازی آبی‌ها با پدیده مشهد به منزل منصوریان رفتند و از او اعلام حمایت کردند.

کادرفنی استقلال در منزل منصوریان/ حمایت از سرمربی آبی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بعد از بازی استقلال و پدیده که با شکست آبی‌ها مقابل حریف به پایان رسید، هواداران استقلال علیه منصوریان شعارهایی دادند و برخی از واکنش‌های منصوریان در پایان بازی این شائبه را تقویت کرد که او به دنبال استعفا است و حتی رضا مهاجری سرمربی پدیده در اظهاراتی تلویزیونی بر این شائبه مهر تاییدی زد و گفت که از منصوریان خواسته تا استعفا ندهد و به کارش ادامه دهد.

در پایان بازی استقلال و پدیده منصوریان ترجیح داد صحبتی نکند و ورزشگاه را ترک کرد اما این پایان ماجرا نبود و اعضای کادرفنی استقلال در ساعات پایانی شب دسته جمعی به منزل سرمربی آبی‌ها می‌روند و از او می‌خواهند تا عقب نشینی نکند و با قدرت به کارش ادامه دهد. آنها مصائب فصل قبل را به سرمربی جوان آبی‌ها گوشزد کردند و از او خواستند با قدرت به کارش ادامه دهد چون روزهای خوب استقلال نزدیک است.

هرچند از جزئیات بیشتر این جلسه اطلاعاتی در دست نیست و شاید در روزهای آینده اعضای فنی استقلال درباره این جلسه صحبت کنند ولی مسلم این است که منصوریان قصد دارد با قدرت به کارش ادامه دهد مگر اینکه هیات مدیره استقلال نظر دیگری داشته باشد. هرچند که حتی مشخص نیست که اصلا هیات مدیره به دنبال برکناری او باشد یا نه چراکه افتخاری مدیرعامل استقلال تمایل زیادی به ادامه کار با منصوریان دارد. از طرفی دیگر تقریبا همه بازیکنان استقلال در فضای مجازی به طور تمام قد از منصوریان حمایت کرده‌اند و به نوعی از او بابت نتایج اخیر استقلال عذرخواهی کرده‌اند و قول داده‌اند تا شرایط را عوض کنند.

استقلال فصل گذشته نتایج ضعیف‌تر از حال حاضرش را بدست آورد اما بازگشتی فوق‌العاده به لیگ داشت و در نهایت نایب قهرمان شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر