کد خبر: 27460
A

پایان رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور در سنندج

رقابت‌های ورزش‌های زورخانه ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور با قهرمانی مقتدرانه تیم کردستان در سنندج به پایان رسید.

پایان رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور در سنندج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور ظهر روز سوم شهریورماه با قهرمانی تیم کردستان پایان رسید.  در این مسابقات ۱۷ تیم از ۱۴ استان سراسر کشور در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور حضور یافتند و مسابقات خود را طبق قوانین و مقررات جدید فدراسیون برگزار کردند.

 در پایان مسابقات، تیم کردستان با ۳۶۸ امتیاز با اقتدار عنوان نخست را در بخش تیمی ورزش‌های زورخانه به دست آورد و بر سکوی اول ایستاد، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بنیز ه ترتیب با امتیازات ۳۵۲ و ۳۴۷ جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 در بخش هنرهای فردی، در وزن ۸۰+ کیلوگرم مجید احمدی در مسابقات کباده از کردستان عنوان نخست را کسب کرد، سوران الله مرادی در چرخ چمنی و سنگ به ترتیب دوم و سوم شد، شهریار مرادی و محمد عارفی در رقابت‌های میل بازی و چرخ تیز بر سکوی سوم قرار گرفتند.

 همچنین در چرخ چمنی هومن کرباسی دیگر ورزشکار کردستانی مقام دوم وزن ۸۰- کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های کشتی پهلوانی، مجید احمدی از کردستان در دیدار فینال وزن ۹۰+ کیلوگرم پیکارهای کشتی پهلوانی جوانان کشور با غلبه بر حریف خود پهلوان جوانان کشور در سال ۹۶ شد.

حسن ناصری، امید نصرتی و شهریار مرادی دیگر کشتی گیران کردستانی به ترتیب در اوزان ۶۰، ۸۰ و ۹۰ کیلوگرم عنوان نخست را به دست آوردند و بر سکوی اول قرار گرفتند، هومن میرزایی نیز در وزن ۷۰ کیلو گرم دوم شد.

در مجموع رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و کشتی پهلوانی تیم جوانان کردستان با ۲۰۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، جوانان استان کرمان با ۱۴۹ امتیاز بر سکوی دومی ایستادند و تیم خراسان جنوبی با ۱۲۶ امتیاز به مقام سومی بسنده کرد.

همچنین از سوی کادر فنی فدراسیون، پژمان سکونتی ورزشکار و مربی کردستانی به عنوان مربی برتر زورخانه‌ای جوانان کشور معرفی شد.

رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ایی و کشتی پهلوانی جوانان کشور طی روزهای یکم تا سوم شهریورماه تحت عنوان یادمان پهلوان شهید محسن حججی در مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر