کد خبر: 27499
A

غیبت خبرساز قریب در هیات مدیره استقلال

رئیس هیات مدیره استقلال و تصمیمات او طی روزهای گذشته جانشین نتایج این تیم برای بحران سازی شده است.

غیبت خبرساز قریب در هیات مدیره استقلال

دیده بان ایران: شایعه استعفا و جدایی حسین قریب از هیات مدیره استقلال بعد از نتایج این تیم دیگر حاشیه ای است که این روزها پیرامون استقلال به گوش می رسد. قریب که به تازگی با حکم وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره استقلال اضافه شده، در اولین جلسه اعضا در کنار وزیر ورزش حاضر شد و ریاست هیات مدیره را با رای اعضا بر عهده گرفت.

قریب اما بعد از این اتفاقات در جلسه هیات مدیره شرکت نکرد و هر چند صحبتهای زیادی پیرامون دلخوری او از مدیران استقلال منتشر شد اما قانون منع حضور مدیران دو شغله یکی از مواردی است که در حاشیه غیبت های او به گوش می رسد.

سلب حق عضویت قریب در هیات مدیره؟
قریب در 4 جلسه بعدی اعضای هیات مدیره استقلال حاضر نشد و این روزها اخباری پیرامون استعفا و جدایی او از هیات مدیره به گوش می رسد؛ اخباری غیر رسمی که البته دلیل اصلی آن هنوز از سوی مدیر ناراضی استقلالی رسانه ای نشده است.
بر اساس ماده 30 بخش پنجم قانون تجارت که اساس نامه باشگاه استقلال نیز بر اساس آن نوشته شده، در صورت 4 غیبت متوالی و 6 غیبت متناوب حق عضویت اعضا در هیات مدیره سلب می شود. بنابر گفته افتخاری در حاشیه آخرین جلسه هیات مدیره این باشگاه، قریب با وجود انجام تشریفات در 4 جلسه هیات مدیره غیبت کرده و به همین دلیل از نظر قانونی حق عضویت او در هیات مدیره سلب شده است.

اختیارات رئیس هیات مدیره تغییر می کند؟
اولین جرقه های دلخوری قریب از مدیران باشگاه به موضوع انتخاب توفیقی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال باز می گردد. مدیرعامل استقلال ترجیح داد بعد از موفقیت های توفیقی در نقل و انتقالات دبیر و عضو پیشین هیات مدیره را به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب کند.
رئیس هیات مدیره استقلال اما از منتقدان این انتصاب به شمار می رود. او همچنین نسبت به رویکرد مدیران باشگاه در دفاع از منصوریان نیز انتقاداتی دارد که فعلا ترجیح می دهد این انتقادات را عدم حضور در جلسات نشان دهد. غیبتی که حتی رضا افتخاری نیز توضیحی برای آن ندارد و درباره آن می گوید از خود قریب باید در این باره سوال کرد.
تمامی این رفتارها نشان می دهد عضو قدیمی و با تجربه هیات مدیره استقلال از شرایط این باشگاه راضی نیست و با اختیارات جدید می خواهد تا دست به اصلاحات در این باشگاه بزند.
حاشیه های غیبت قریب این روزها در حالی در جریان است که آبی ها در لیگ برتر شرایط مناسبی ندارند و باشگاه مشکلات مالی بسیار زیادی دارد. مشکلاتی که باعث شده تا استقلال هنوز پرداختی به بازیکنان خود نداشته باشد و درست در همین روزها است که اعضای جدید هیات مدیره استقلال در سومین ماه کاری خود، نمی توانند کمکی به حل مشکلات این باشگاه کنند تا حالا بعد از علیرضا منصوریان و کادرفنی او، پیکان انتقادات به سمت افتخاری و اعضای هیات مدیره نشانه برود

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر