کد خبر: 27746
A

برزگر: قطعا در کادر فنی تیم ملی تغییرات خواهیم داشت/ قرارداد طلایی تا جهانی پاریس بود

عضو شورای فنی کشتی آزاد تاکید کرد:از آنجا که رقابت‌های داخل سالن آسیا را در پیش داریم تصمیم گرفتیم تغییرات در کادر فنی تیم ملی کشتی ازاد را پس از این رقابت‌ها اجرایی کنیم.

برزگر: قطعا در کادر فنی تیم ملی تغییرات خواهیم داشت/ قرارداد طلایی تا جهانی پاریس بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از ایسنا، منصور برزگر  درباره تشکیل جلسه شورای فنی کشتی آزاد بدنبال نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی پاریس اظهار کرد: علل ناکامی تیم ملی در این جلسه بصورت مفصل مورد بررسی قرار گرفت و تمامی اعضای شورای فنی نارضایتی خود را از عملکرد آزادکاران ایران اعلام کردند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم ملی دچار تغییرات خواهد شد یا خیر گفت:بر اساس مصوبه سال گذشته شورای فنی، محمد طلایی تا پایان رقابت‌های جهانی پاریس قرارداد داشت.ما رقابت‌های داخل سالن آسیا را در پیش داریم و تیم ملی خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند، به علت درپیش بودن این رقابت‌ها تصمیم بر ان شد تغییر و تحولات در کادر فنی به بعد از این رقابت ها موکول شود و قطعا این کار انجام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه کشتی با این شکست متوجه شد که کشتی هم برای مسئولان اهمیت دارد افزود: به نظر من خوب شد که شکست خوردیم چرا که بالاخره مورد توجه مسئولان قرار گرفتیم. وقتی پیروز می‌شدیم کسی به فکر کشتی نبود و حال ما را هم نمی‌پرسیدند اما حالا فهمیدیم کشتی هم به عنوان ورزش اول ایران در این مملکت مهم است.

برزگر در پایان با بیان اینکه بودجه فوتبال ده‌ها برابر کشتی است گفت:مگر تیم‌هایی مثل ذوب آهن، نفت، سپاهان و ... دولتی نیستند و دولت تاوان آن‌ها را نمی‌دهد؟ ما نمی‌گوییم به فوتبال کمتر بدهید اما ۳۰۰ سکه برای یک قهرمان المپیک واقعا برای او مناسب است؟ با این پاداش یک کیوسک روزنامه هم نمی‌توانند خریداری کنند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر