کد خبر: 27814
A

بررسی نکات متن اعتراضی ملی‌پوشان؛ سرچشمه این دلخوری‌ها از کجاست؟

شاگردان کی‌روش روز گذشته با انتشار متنی، نسبت به عدم توجه به تیم ملی اعتراض کردند.

بررسی نکات متن اعتراضی ملی‌پوشان؛ سرچشمه این دلخوری‌ها از کجاست؟

دیده بان ایران: بازیکنان تیم ملی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به بی توجهی مسئولان فوتبال نسبت به وضع خود اعتراض کردند.

آن ها بر این باورند که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بابت این صعود از آن ها قدردانی نکرده است و پاداشی را به این کار اختصاص نداده.

اما داستان از چه قرار است؟ وزیر ورزش همیشه یکی از حامیان اصلی تیم ملی و کارلوس کی روش بوده. او پس از صعود تیم ملی به جام جهانی،در پیام تبریکش به این نکته اشاره کرد که این تیم می تواند به دور دوم جام جهانی هم صعود کند.

اما کی روش مدت طولانی ای است که از وزارت ورزش دلخور است. چندی پیش و زمانی که برانکو و کی روش وارد یک دعوا و درگیری فرسایشی شده بودند،وزارت ورزش برخورد محکمی با کی روش کرد و اجازه نداد این اختلاف ادامه پیدا کند.

حتی کی روش در واکنش به صحبت های وزیر مبنی بر حمایت از تیم ملی گفته بود که من در این 6 سال از این وعده ها زیاد شنیده ام و نظر خاصی درباره اش ندارم.

به نظر می آید دلخوری و ناراحتی ملی پوشان از همین قضایا سرچشمه می گیرد که آن ها هرگز با حمایت های کلان و عملی مواجه نبوده اند و صرفا مسئولان به بیان حمایت های شفاهی اکتفا کرده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر