کد خبر: 27907
A

دارنده مدال برنز جهان: نایب قهرمانی کشتی فرنگی به چشم مسئولان نیامد

دارنده مدال برنز جهان گفت: نایب قهرمانی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی فرانسه تحت تاثیر نتایج کشتی آزاد قرار گرفت و به چشم مسئولان نیامد.

دارنده مدال برنز جهان: نایب قهرمانی کشتی فرنگی به چشم مسئولان نیامد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  محمد علی گرایی فرنگی کار وزن ٧١ کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شدید شدم که به همین دلیل نتوانستم در مسابقات انتخابی تیم ملی عملکرد مناسبی داشته باشم. شدت آسیب دیدگی ام به حدی بود که می خواستم با گواهی پزشکی در مسابقات شرکت نکنم ولی کادر فنی مجابم کرد که در این مسابقات شرکت کنم و  هم خوشحال هستم که با کسب مدال در مسابقات جهانی فرانسه توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم.
وی ادامه داد: در این مسابقات جهانی در کشتی اولم با نفر سوم المپیک از گرجستان کشتی گرفتم و پس از آن با مدال آور اروپا رو به رو شدم و سپس با استابلر آلمانی نفر اول دنیا مسابقه دادم که متاسفانه شکست خوردم برای کسب مدال برنز هم رسول چونایف دارنده مدال المپیک و جهان و حریفی از مولداوی که نایب قهرمان جهان بود را شکست دادم. در مجموع  همه حریفانم عنوان‌دار جهان و المپیک بودند.
 گرایی تصریح کرد: این مسابقات اولین تجربه حضورم در مسابقات جهانی بود و استرس زیادی داشتم که فکر می کنم روی عملکردم تاثیر گذار بود. در کشتی رده‌بندی هم 7 بر صفر عقب افتادم ولی توانستم امتیازات لازم را برای پیروزی و کسب مدال برنز کسب کنم.
وی با بیان اینکه نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی تحت تاثیر نتایج کشتی آزاد قرار گرفت، خاطر نشان کرد: هیچ کشتی گیر و تیمی برای باختن به میدان مبارزه نمی رود. کشتی گیران آزاد هم بد شانسی آوردند . آنها برای کشورمان کم موفقیت کسب نکرده‌اند که حالا اینقدر به آنها کم لطفی می شود. در مسابقات جهانی 2013 بوداپست آنها موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند و حالا گویا تمام موفقیت هایشان به دست فراموشی سپرده شده است.
گرایی در مورد استقبال مسئولان استان فارس و شهر شیراز خاطر نشان کرد: دنبال چیزی نیستم. شاید برای همین است که دیده نمی شوم. در خصوص این مساله صحبت نکنم بهتر است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر