کد خبر: 28112
A

حضرتی: تیم ملی شنا آمادگی خوبی برای مسابقات داخل سالن دارد

سرمربی تیم شنای ایران از آمادگی شناگران تیم ملی جهت حضور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان اعلام رضایت کرد.

حضرتی: تیم ملی شنا آمادگی خوبی برای مسابقات داخل سالن دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، خشایار حضرتی با اشاره به آمادگی تیم ملی شنای ایران اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شناگران آمادگی خوبی دارند اما بازهم باید تا زمان مسابقات برنامه‌های خود را ادامه دهیم. طبق شنیده‌های من نیز تیم‌های استرالیا و نیوزلند هم قصد شرکت کردن در این رقابت‌ها را دارند. اگر اینطور باشد مطمئن باشید سطح این دور از رقابت‌های داخل سالن در مسابقات شنا بسیار بالاتر از دوره‌های پیشین خواهد بود.

او درباره سطح مسابقات شنای داخل سالن ترکمنستان ادامه داد: این مسابقات از با کیفیت‌ترین رقابت‌های آسیا در ماده شنای ۲۵ متر است که همه کشورهای حاضر در آن با نفرات برتر خود شرکت می‌کنند. کسب مدال در این رقابت‌ها سخت است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به مدال برسیم.

او درباره آمادگی جمال چاوشی‌فر پس از گذراندن دوران مصدومیتش گفت: خدا را شکر با مصدومیتی که جمال داشت تمرینات او را متوقف نکردیم و در اردوها تمرینات خود را پیگیری می‌کرد. در حال حاضر هم او از آمادگی خوبی برای شرکت در این رقابت‌ها برخوردار است. سعس می‌کنم تا زمان مسابقات او را به ۱۰۰درصد آمادگی بدنی برسانیم.

سرمربی تیم ملی شنای ایران همچنین در مورد مهدی انصاری دیگر شناگر تیم ملی گفت: او یکی از بهترین شناگران ایران است که همیشه با تلاش زیاد تمرینات را پیگیری می‌کند. انصاری با تمریناتی که داشت در بالاترین سطح از آمادگی ممکن قرار دارد و فکر می‌کنم بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها نشان دهد.

وی با اشاره به ترکیب جوان تیم ملی شنای ایران ادامه داد: ترکیبی که الان با هم تمرین می‌کنند از بین بهترین شناگران ایران انتخاب شده‌اند. مطمئن باشید حضور جوانان و باتجربه‌ها در کنار هم یکی از کمک کننده‌ترین کارها برای بالا رفتن کیفیت است. با تجربه‌ها تلاش می‌کنند تا جایگاهشان را بدون در نظر داشتن سن و سال حفظ کنند و جوانترها با الگو گیری از بزرگترها سعی می‌کنند خود را به جایگاه بالاتر برسانند.

خشایار حضرتی در پایان با اشاره به تاثیرات نبود استخر ۲۵متر در ایران خاطرنشان کرد: این مسئله یکی از ضعف‌های سخت افزاری در شنای ایران است که باید بهبود بخشیده شود. نبود تمرینات در استخرهای ۲۵متر استاندارد بر روی ریتم شنای شناگران در هنگام مسابقات تاثیر گذار است. این مسئله در مسابقات برای شناگران اندکی مشکل ساز است ولی کادرفنی سعی می‌کند این مشکل را تا حد ممکن برطرف کند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر