کد خبر: 28173
A

بشار اسد به ملی پوشان فوتبال سوریه: شما با فوتبال از کشور خود دفاع کردید

اسد در این پیام گفت: این هم نوعی دفاع کردن از سوریه بود. شما هم با فوتبال از کشور خود دفاع می‌کنید. به جوانان تیم ملی فوتبال سوریه صعود به پلی‌آف را تبریک می‌گویم.

بشار اسد به ملی پوشان فوتبال سوریه: شما با فوتبال از کشور خود دفاع کردید
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ ایسنا نوشت،  رئیس‌جمهور سوریه در پیامی صعود تیم ملی فوتبال این کشور به مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت و برای بازیکنان آرزوی موفقیت کرد.
 
 تیم ملی فوتبال سوریه در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تساوی ارزشمندی که در ورزشگاه آزادی برابر ایران به دست آورد عنوان سومی را در گروه خود به دست آورد تا شانس خود را برای صعود به جام جهانی در پلی‌آف آزمایش کند.

سوریه در دیدار برابر ایران تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک عقب بود اما عمر السومه توانست گل تساوی را برای سوری ها به ثمر رساند؛ گلی که باعث شده مردم این کشور غرق در شادی شوند.

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه هم از این دستاورد تیم ملی خوشحال است و در پیامی به ستایش از شاگردان ایمن الحکیم پرداخت.

اسد در این پیام گفت: این موفقیت را به شما تبریک می‌گویم. با وجود آنکه در سال‌های اخیر شرایط سختی را تجربه کرده‌ایم با این حال پرچم سوریه را به برافراشتید و این موفقیت بزرگ را به دست آوردید. این هم نوعی دفاع کردن از سوریه بود. شما هم با فوتبال از کشور خود دفاع می‌کنید. به جوانان تیم ملی فوتبال سوریه صعود به پلی‌آف را تبریک می‌گویم.
 
تیم ملی فوتبال سوریه در پلی‌آف باید به مصاف استرالیا برود که در گروه خود سوم شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر