کد خبر: 28188
A

کی‌روش با تاج اتمام حجت کرد/ایران بیشتر اردو و بازی می خواهد/تعطیلات لیگ برتر بیشتر می شود؟

نکاتی درباره جلسه سه‌ساعته کارلوس کی‌روش و رئیس فدراسیون فوتبال ایران.

کی‌روش با تاج اتمام حجت کرد/ایران بیشتر اردو و بازی می خواهد/تعطیلات لیگ برتر بیشتر می شود؟

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بعد از تساوی مقابل سوریه، کارلوس کی روش نگران تر از هر زمان دیگری به دیدار مهدی تاج رفت. اگر کمی کی روش را بشناسید می دانید جلسه دیروز او در فدراسیون فوتبال برای چه بود و او در این جلسه چه درخواستی از تاج داشت. کارلوس وقتی چنین بازی هایی پیش می آید، شدیدا نگران می شود و سراغ برنامه ریزی می رود.

سال گذشته دقیقا چنین موردی اتفاق افتاد. بعد از بازی سخت ایران در عمان مقابل این تیم و صعود تیم ملی به مرحله نهایی مقدماتی، کی روش شدیدا نگران شد. او اعتقاد داشت تساوی مقابل عمان بسیار نگران کننده است و باید تیم ملی با قدرت بیشتری در مرحله نهایی حاضر شود. به همین دلیل کارلوس سریعا شروع به برنامه ریزی کرد و قبل از شروع لیگ برتر، یک اردو و بعد از شروع لیگ یک اردوی دیگر اضافه کرد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مصاحبه ای تند علیه کی روش انجام داد و ناگهان جنگ بزرگی در فوتبال ایران به راه افتاد.هنوز اثرات این جنگ دیده می شود و رابطه دو طرف به هیچ عنوان خوب نیست.

حالا این نگرانی وجود دارد که مبادا با نگرانی کی روش، اردوهای بیشتری در برنامه تیم ملی گنجانده شود و این مسئله یک جنگ بزرگ به راه بیاندازند. برانکو ایوانکوویچ با کی روش اختلاف دارد و احتمال شروع جنگ دوباره زیاد خواهد بود. کی روش پس از بازی تیم ملی اعتقاد داشت که باید ایران آماده سازی بهتری داشته باشد و با قدرت برای جام جهانی آماده شود. او هم اردوی بیشتری درخواست کرده و هم بازی های دوستانه بیشتری خواسته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر