کد خبر: 28211
A

دستور AFC به بررسی بازی‌های هفته پایانی انتخابی جام جهانی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه های خواستار آغاز تحقیقات درباره صورت گرفتن و یا نگرفتن تخلف در بازیهای هفته پایانی انتخابی جام جهانی شد.

دستور AFC به بررسی بازی‌های هفته پایانی انتخابی جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازیهای هفته پایانی انتخابی جام جهانی 2018 در قاره آسیا برگزار شدند و تکلیف چهار تیم راه یافته به روسیه و همچنین دو تیم راه یافته به پلی آف مشخص شد.

با توجه به اینکه چند بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بودند و نتایج آن به سود بعضی از تیم ها نبود کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور دارد تا تحقیقاتی در این زمینه برای صورت گرفتن و یا نگرفتن تخلفات و نقض قوانین در آنها صورت گیرد.

در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: AFC کاملا جدا از مسائل سیاسی و دینی است و با فدراسیون ها مربوط چنین اصولی را به خوبی رعایت کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه فدراسیون ها می خواهد که به بازی جوانمردانه احترام گذارند.

به گزارش ایسنا، اخراج خبرنگار بین اسپورت از عربستان، دیدار ایران و سوریه در تهران و بازی عربستان با ژاپن از مسائل جنجالی هفته پایانی انتخابی جام جهانی بودند و به احتمال خیلی زیاد در این تحقیق AFC مورد توجه خواهند گرفت.

قرار است که به زودی نتیجه تحقیق کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر