کد خبر: 28865
A

جباری و رحمتی در آستانه بازگشت به استقلال/ توافقات جلسه سه‌نفره به هم می‌خورد؟

دو بازیکنی که در جلسه سه‌نفره باشگاه استقلال رای به کنار گذاشته شدن‌شان از این تیم داده شد، در آستانه بازگشت دوباره به جمع آبی‌های پایتخت قرار دارند.

جباری و رحمتی در آستانه بازگشت به استقلال/ توافقات جلسه سه‌نفره به هم می‌خورد؟

دیده بان ایران: اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری از استقلال امروز به خبر اصلی این باشگاه تبدیل شد. ماجرا از این قرار است که روز گذشته (شنبه) افتخاری و عباسی‌ملکی دو عضو هیئت مدیره استقلال جلسه‌ای را با منصوریان در دفتر ملکی برگزار می‌کنند. در این جلسه تصمیم‌ بر این می‌شود که منصوریان تا دربی بماند و چند بازیکن که «مشکل تیم» هستند کنار گذاشته شوند. در این جلسه از رحمتی، جباری و دو سه بازیکن دیگر به عنوان مشکل تیم یاد و اعلام می‌شود که در مرحله اول رحمتی و جباری کنار گذاشته شوند. منصوریان هم برای اینکه تا بازی هفته دهم و بازی با پرسپولیس بماند، این موضوع را قبول می‌کند.

افتخاری مدیرعامل استقلال پس از جلسه به پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال می‌گوید که این موضوع را به اطلاع رحمتی و جباری برساند و به آنها بگوید امروز در باشگاه حضور پیدا کنند. توفیقی هم در پیامکی بدون اینکه اصل ماجرا را بگوید-در حالی که از آن اطلاع داشت- به این دو بازیکن اعلام می‌کند که ساعت 12 امروز (یکشنبه) در باشگاه حضور پیدا کنند.

رحمتی و جباری به باشگاه رفتند اما دست خالی باشگاه را ترک کردند و هیچ‌کدام از مسئولان باشگاه حاضر نشدند در این باره چیزی را به صورت رسمی به این دو بگویند. همزمان با حضور آنها هم جلسه هیئت مدیره در دفتر ملکی در حال برگزاری بود.

رحمتی و جباری هنگام خروج از باشگاه گفتند که منتظر اعلام رسمی باشگاه در این باره هستند و به نوعی باشگاه را تهدید به افشاگری کردند آنجا که گفتند: «این بی‌احترامی بدون جواب نمی‌ماند.» باشگاه استقلال اما در این باره سکوت کرده و حرفی نزده است. حتی در اطلاعیه‌ای که پس از جلسه امروز هیئت مدیره روی خروجی رسمی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت، اشاره‌ای به موضوع جباری و رحمتی نشده بود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پس از این اتفاق و اظهار نظر جباری و رحمتی و فشاری که روی منصوریان بابت این تصمیم آمده، او به مدیران استقلال اعلام کرده که تحت فشار این تصمیم گرفته و خواهان خاتمه پیدا کردن این ماجرا شده است چرا که در فضای مجازی فشار زیادی به سرمربی آبی‌ها آمده است. به همین دلیل باشگاه استقلال تاکنون اظهار نظر رسمی در این باره نکرده و گفته شده جباری و رحمتی در استقلال ماندنی خواهند شد و حتی فردا در تمرین آبی‌پوشان شرکت می‌کنند. باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد و سرنوشت رحمتی و جباری به کجا کشیده خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر