کد خبر: 28910
A

داورزنی: سلطانی‌فر نسبت به شرایط استقلال نگران است

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید سلطانی فر نسبت به شرایط استقلال نگرانی دارد.

داورزنی: سلطانی‌فر نسبت به شرایط استقلال نگران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت باشگاه استقلال، گفت‌: دغدغه‌ آقای سلطانی فر، موضوع استقلال است. ایشان وضعیت آشکار را بررسی می‌کند. به‌ هر حال باید توجه جدی‌تری داشته باشیم. هیات مدیره، کار خودش را می‌کند ولی وزارت ورزش و جوانان شرایط را  رصد می‌کند تا استقلال از این شرایط خارج شود. این نگرانی را آقای سلطانی فر نسبت به استقلال دارند. ان‌شاء‌الله دوستان هیات مدیره با تدبیر کار را پیش ببرند. به‌ هر حال مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار باشگاه استقلال است تا از این شرایط عبور کنند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به انتقادات مطرح شده درباره هیات مدیره استقلال چیست؟ گفت‌: در موفقیت عوامل متعددی وجود دارد و مطمئنا همه دارند تلاش خود را می‌کنند. امیدوارم که با تدابیر هیات مدیره و مدیرعامل استقلال شرایطی ایجاد شود تا لبخند بر لبان هواداران استقلال بنشیند. آقای سلطانی فر نسبت به این شرایط حساسیت دارد تا استقلال شرایطش بهتر شود.

وی هم‌چنین ضمن تبریک اخیر تیم‌ ‌ملی والیبال ایران، گفت‌: این موفقیت بزرگ را به همه علاقمندان والیبال تبریک می گویم. سه تیم اول این رقابت‌ها یک بازی را باخته بودند و کار تیم والیبال ایران خیلی بزرگ بود. همه ما تلاش می‌کنیم شرایطی ایجاد کنیم که این افتخارآفرینی‌ها ادامه‌ دار باشد. قطعا موفقیت تیم‌ ‌ملی والیبال به راحتی به دست نیامد.

داورزنی در پاسخ به سوالی درباره کلاکوویچ، اظهار کرد: کلاکوویچ شش ماه است که کار را آغاز کرده، اولین حضور او در لیگ جهانی بود که باعث شد کمی مردم ما نگران شوند. به‌ هر حال نتایج خوبی به دست نیامد و این مساله باعث شد که مردم نگران شوند، اما در طی سه ماه گذشته همان طور که می دانید در شاخه های مختلف والیبال نتایج خیلی خوبی را کسب کرده ایم.

وی که با رادیو ورزش سخن می‌گفت، افزود: موفقیت اخیر هم باعث دلگرمی همه ما شد. در لیگ جهانی 2018 چهره‌های جدید جوانی به تیم‌ ‌ملی والیبال اضافه می شوند و ان‌شاء‌الله تیم‌ ‌ملی والیبال با قدرت مسیر پیشرفت را طی می‌کند تا در  المپیک 2020 با تیمی منسجم و با برنامه در رقابت‌ها حاضر شویم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر