کد خبر: 29045
A

سومی ایران در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا

در پایان رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا در کره‌جنوبی تیم ملی ایران در مجموع دو بخش ساندا و تالو سوم شد.

سومی ایران در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم ملی ووشوی جوانان ایران در پایان رقابت‌های قهرمانی جوان آسیا به عنوان تیم سوم این مسابقات در مجموع دوبخش ساندا و تالو معرفی شد. نهمین دوره این رقابت‌ها از صبح روز یکشنبه 26 شهریور با حضور 433 ووشوکار از 19 کشور به میزبانی کشور کره جنوبی در شهر گومی آغاز شد و تا امروز چهارشنبه 29 شهریور ادامه یافت. تیم ووشوی جوانان ایران نیز در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران به مصاف حریفان خود رفته بود.

در پایان این دوره از رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، ایران در بخش ساندا با کسب چهار مدال طلا و دو نقره سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کرد. چین با پنج طلا و دو نقره اول شد و هند با دو طلا، دو نقره و سه برنز عنوان سومی را از آن خود کرد. اما در مجموع دو بخش ساندا و تالو، چین با 19 مدال طلا و دو نقره مثل همیشه عنوان نخست را مقتدرانه از آن خود کرد، هنگ کنگ با هشت طلا و 9 نقره دوم شد و تیم ووشوی جوانان ایران نیز با 22 مدال شامل هفت طلا، هفت نقره و هشت برنز با یک پله صعود نسبت به دوره‌ی گذشته بر سکوی سومی ایستاد.

ناهید پورشبانان در فرم نن دائو، زهرا کیانی در فرم چیانگ شو و تیم دوئلین دختران متشکل از زهرا کیانی و ناهید پورشبانان طلایی‌های ایران در بخش تالو شدند.

اما علیرضا ریگی در وزن منهای 60 کیلوگرم، علی محمدی در وزن منهای 65 کیلوگرم، احمد واحدی در وزن منهای 75 کیلوگرم و در پایان حسن خادمی در وزن منهای 80 کیلوگرم به عنوان طلایی‌های ایران در بخش ساندای این رقابت‌ها معرفی شدند.

اما نقره‌ای‌های ایران در بخش تالوی این رقابت‌ها را محمدرضا جعفری در فرم دائوشو، نیلوفر مختارپور در فرم چیانگ شو، ناهید پورشبانان در فرم نن‌چوان، مینا پناهی در فرم نن دائو و تیم دوئلین پسران متشکل از امیرحسین سلطانی و سیدمحمد حسینی تشکیل دادند.

همچنین در بخش ساندا فاطمه ویسی نماینده وزن منهای 52 کیلوگرم ایران در ساندای دختران و شقایق پاشایی دیگر سانداکار ایران در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش دختران بود که مدال‌های نقره این رقابت‌ها را به گردن آویختند.

اما هشت مدال برنز ایران در این رقابت‌ها را در بخش تالو زهرا بت‌شکن در فرم دائوشو، علی شکروی در فرم نن‌گوئن، محمدعلی مجیری در فرم نن‌گوئن، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، ناهید پورشبانان در فرم نن‌گوئن، محمدعلی مجیری در فرم نن‌دائو، نیلوفر مختارپور در فرم چانگ‌چوان و مینا پناهی در فرم نن‌چوان به دست آوردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر