کد خبر: 29240
A

حسن‌زاده: برابر ازبکستان نباید فکر کنیم بهترین تیم آسیا هستیم

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران، در صحبت‌های خود بر لزوم تمرکز بین ملی پوشان قبل از بازی با ازبکستان تاکید کرد.

حسن‌زاده: برابر ازبکستان نباید فکر کنیم بهترین تیم آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران امیدوار است بتواند برای پنجمین بار پیاپی در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

آنها به همین منظور باید عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار نهایی برابر ازبکستان به میدان بروند. ایران تیم ششم رده بندی تیم‌های برتر فوتسال جهان در حالی به مصاف ازبکستان می‌رود که این تیم در رده سی و پنجم قرار دارد.

ایران که در جام جهانی 2016 فوتسال جهان توانست مدال ارزشمند برنز را به دست بیاورد در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها کار سختی پیش رو نداشت و موفق شد با نتیجه‌ هشت بر دو افغانستان را از پیش رو بردارد. آنها به راحتی توانستند حریفان‌شان را در این دوره از رقابت‌ها شکست دهند. زدن 51 گل و دریافت تنها 10 گل به خوبی نشان از قدرت و صلابت تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران می‌دهد.

جهانگیر عثمان اف قبل از بازی فینال به قدرت تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران اعتراف کرد و گفت‌: سطح فوتسال ایران با بقیه تیم‌های آسیایی فرق می‌کند و آنها کاملا متفاوت و متمایز از بقیه تیم‌های آسیایی هستند. ایران نه تنها قوی‌ترین تیم آسیا است ،‌ بلکه  یکی از  تیم‌های برتر جهان نیز محسوب می‌شود.

هر چند تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران تمامی پنج بازی خودش را با برد به پایان رسانده است، ولی ازبکستان فراز و نشیب زیادی در این دوره از رقابت‌ها داشت و حتی در مرحله گروهی نیز برابر افغانستان با نتیجه‌ چهار بر دو شکست خورد.

علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران، پیش از این بازی، گفت‌: ما خوشحال هستیم که مردم ما را قدرت برتر آسیا می دانند و تیم ما را تیم قدرتمندی می دانند. به همین خاطر باید متمرکز باقی بمانیم و اگر فکر کنیم که بازی برای ما آسان است تمرکزمان را از دست داده‌ایم. به حریف احترام خواهیم گذاشت. به این فکر نمی‌کنیم که بهترین تیم آسیا هستیم ،‌ بلکه باید با تمام دقت و تمرکز در زمین مسابقه حاضر شویم تا بتوانیم به هدف خودمان برسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر