کد خبر: 30653
A
"انگار نه انگار در بین چهار تیم برتر آسیا بودیم"

حسینی: فدراسیون نمی‌تواند حق ما را بگیرد؟/ مشکلم حل نشود شدیدترین حرف‌ها را می‌زنم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با وجود صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر آسیا کسی از پرسپولیس حمایت نکرد.

حسینی: فدراسیون نمی‌تواند حق ما را بگیرد؟/ مشکلم حل نشود شدیدترین حرف‌ها را می‌زنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کاپیتان پرسپولیس بر این باور است که هیچ حمایتی از تیم پر طرفدار تهرانی نمی‌شود و حتی این تیم در بین چهار تیم برتر آسیا تنها بود و اگر می‌خواهد دوباره این راه را برود باید حمایت‌های لازم از این تیم صورت بگیرد. سید جلال حسینی درباره شرایط این روزهای تیمش پس از پیروزی برابر استقلال به صحبت پرداخت.

* پس از تساوی برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دو برد شیرین به دست آوردید که شرایط تیم را از لحاظ روحی بهتر کرد. ابتدا درباره آن صحبت کنید.

من برابر الهلال هم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و از نظر فوتبالی نباید حذف می‌شدیم. به‌ هر حال درون زمین اتفاقاتی رخ داد که در نهایت نتوانستیم فینالیست این رقابت‌ها باشیم. باید بپذیریم که تیم‌های عربی همچون الهلال و الاهلی هزینه‌های سنگینی انجام می‌دهند. ما تیم الاهلی عربستان را که ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده بود حذف کردیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیدیم اما در بازی رفت برابر الهلال شرایط به گونه‌ای شد که شکست سنگینی را متحمل شدیم و بنابراین جبران کردن این شکست بسیار سخت بود.

* قبول دارید اگر بازی برگشت مقابل الهلال در تهران بود، الان پرسپولیس فینالیست می‌شد؟

۱۰۰ درصد اگر بازی در تهران برگزار می‌شد نتیجه‌ دیگری رقم می‌خورد. بازی برابر هواداران خودمان و در شرایط آب و هوایی که داشتیم خیلی می‌توانست به ما کمک کند. ما در عمان اصلا شرایط میزبانی نداشتیم چرا که همه از تیم‌های الهلال و الاهلی حمایت می‌کردند. حتی در امارات هم شرایط به این گونه بود و همه از تیم‌های عربی حمایت می‌کردند و ما واقعا تنها بودیم و هیچ‌کس هم اصلا به تیم ما فکر نمی‌کرد که به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیده‌ایم. هیچ حمایتی هم از داخل از ما نشد. این‌ در حالی است که همه از الهلال و الاهلی حمایت می‌کردند.

* پرسپولیس دوباره می‌تواند این راه را طی کرده و این بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؟

با این شرایط و با این مشکلات، نه ما نمی‌توانیم. مشکلات زیادی داریم که باید حل شوند. همه از این مشکلات با خبر هستند. آقای طاهری هم بارها و بارها به این مسائل اشاره کرده‌اند اما کسی از ما حمایت نمی‌کند. انگار نه انگار که ما در بین چهار تیم برتر آسیا بودیم. هنوز هم مشکلات کوچکی وجود دارد که واقعا باید برای حل کردن آنها مدت‌ها صبر کنیم.

* عنوان شده بود علی اکبر طاهری پس از داربی قصد استعفا دارد. این شایعات به تیم لطمه نمی‌زند؟

آقای طاهری بارها و بارها درباره مشکلات صحبت کرده است. مشکلات تیم ما باید هر چه‌ زودتر حل شود تا روند خوبمان را ادامه‌ دهیم. تیم ما با حداقل‌ها به جمع چهار تیم برتر آسیا رسید اما هیچ‌کس این موضوع را نمی‌بیند.

* پس از پیروزی برابر نفت به داربی هشتاد و پنجم رسیدید که این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتید. البته این بازی حواشی بسیاری هم داشت. نظرتان درباره پیروزی در این بازی چیست؟

بازی برابر استقلال که یکی از تیم‌های پر طرفدار تهرانی است بسیار سخت است. استقلال همچون ما در این بازی از حمایت هوادارانش استفاده می‌کرد. کار ما بسیار سخت بود چرا که آنها هم خوب بودند. در طول بازی تلاش کردیم گل برتری را بزنیم که همین اتفاق نیز رخ داد و در ادامه‌ همه تمرکزمان را گذاشتیم تا از این گل به خوبی محافظت کنیم.

* اما استقلالی‌ها اعتراض زیادی به داوری داشتند.

من نمی‌خواهم درباره داوری صحبتی کنم. ابتدا باید کارشناسان داوری درباره بازی اظهار نظر کنند و اگر مطلبی بود صحبت خواهم کرد.

* به نظر می‌رسد هنوز طلبتان را از باشگاه نفت دریافت نکرده‌اید، این‌ در حالی است که این تیم در حال‌ حل مشکلاتش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.

واقعا نمی‌دانم چگونه می‌شود یک تیم با هزار مشکل و بدهی به راحتی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. من از کمیته‌ انضباطی سازمان لیگ می‌خواهم که حق ما را بگیرند. این آخرین مصاحبه‌ای است که انجام می‌دهم و پس از آن اگر مشکلم حل نشود با شدیدترین لحن ممکن صحبت خواهم کرد. مگر می‌شود یک نفر بیاید و خودش را مشهور کند و راست راست راه برود و بدون این که طلب دیگران را بدهد. یعنی در کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال ما نمی‌تواند حق ما را بگیرد و ما باید به AFC شکایت کنیم؟ واقعا زشت نیست که من مشکلم را در فوتبال ایران نتوانم حل کنم و به مجامع بین‌المللی بروم. آقایان! به مشکل بدهی باشگاه‌ها رسیدگی کنید و اجازه ندهید که یک نفر هر کاری می‌خواهد انجام دهد. همان طور که گفتم این آخرین باری است که در این باره آرام صحبت می‌کنم اما مشکلم را حل نکنند شدیدترین حرف‌ها را خواهم زد.

منبع: ایسنا


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر