کد خبر: 30804
A

کی‌روش دوباره به سیم آخر زد/درباره ناراحتی قلبی‌ام بپرسید/پول فدراسیون دست یک خانم است!

در آغاز دور جدید اردوهای آماده سازی تیم‌ملی بار دیگر سرمربی پرتغالی از شرایط اطراف تیمش ابراز گله کرد.

کی‌روش دوباره به سیم آخر زد/درباره ناراحتی قلبی‌ام بپرسید/پول فدراسیون دست یک خانم است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران حرف زد.او با بیان این که بعد از هفت سال به چشم می بیند که شرایط اطراف تیم ملی هیچ تغییری نکرده و حداقل این که به همان شکل ادامه پیدا می کند ادامه داد:«مطمئنا نظر همه مربیان محترم است و برای همه آنها احترام قائل هستیم. ما نه تنها همه بازی ها را زیر نظر داریم بلکه مشاهدات نزدیکی هم از برداشت مان ، آنالیز تک تک بازی ها همین طور تک بازیکنان را در اختیار داریم. مطمئنا من هم علاقه داری یکی دو بازیکن دیگر دعوت کنم اما امکان آن نیست. همین طور مشاهدات خود را ادامه خواهیم داد تا برای اردوی بعدی که ماه آینده کوتاه خواهد بود از نفرات دیگری بهره ببریم درست مثل این اردو که جوانان زیادی را دعوت کردیم.»

کی روش با بیان اینکه پول ندارند تا با تیم های بزرگ بازی کنند ادامه داد:«متاسفانه بعد از هفت سال شرایط حداقل همان طور است. هر اردو یک چالش سخت است اولین و مهمترین مشکلی که با آن روبرو هستیم این که بودجه ای کامکل و مشخص نداریم تا حریفان خود را بشناسیم. عربستان سعودی 15 روز پیش به جام جهانی صعود کرد اما چون قدرت مالی بالایی دارد می بینید که حریفانی بهتر از ما می تواند برای خود تدارک ببیند اما ما گزینه های محدودی داریم و باید با آن به کارمان ادامه دهیم.در اردوهای گذشته با ارتباطات شخصی خودم توانستیم با توگو و روسیه بازی کنیم و این اردو هم با پاناما و ونزوئلا بازی گذاشتم.به خاطر نداشتن پول نتوانستیم آرزوها و رویاهای طرفداران برای بازی با تیم های بزرگ را عملی کنیم. وزیر محترم ورزش که صحبت از صعود به دور دوم جام جهانی و انجام  7 بازی تدارکاتی کردند هنوز نتوانستد برنامه های ما را اجرا کنند که این جای نگرانی دارد چون رقبا با سرعت بالا در حال آماده سازی خود هستند.»

سرمربی تیم ملی ادامه داد:«ما با تمام سختی هایی که داریم سعی در جلو بردن اهداف خود داریم اما باورش سخت است که در ماه نوامبر هنوز نمی دانیم باید به چه روشی خود را آماده کنیم. در فوتبال ایران دو دسته آدم داریم اولین دسته مربیانی هستند که با تلاش خود سعی در پیشبرد اهداف فوتبالی و رسیدن به دستاوردهای مهم هستند آن هم بدون هیچ حمایتی و افراد دیگری هم داریم که تنها با حمایت رسانه ها و دوستان شان کار را جلو می برند و با رسیدن به خواسته های خود قهرمان تلقی می شوند و تنها حاصل دسترنج دیگران را می برند.فکر می کنید فدراسیون فوتبال از چه کسانی بیشتر حمایت می کند؟ کسانی که دستاوری داشتند و با زحمت خودشان به آن چه می خواهند می رسند یا افرادی که با بازی رسانه ای دنبال صحبت کردن هستند؟ استارت‌لیست برای ورزش منتشر شده که باید به آن توجه کنید. پولی که متعلق به پاداش‌های تیم ملی بود، برداشته شده است، پولی که برای مصارف شخصی‌شان برداشته‌اند. فدراسیون از این «خانم» حمایت کرده و او کارش را انجام داد. ما نیاز به بازی‌های خوب و دوستانه برابر تیم‌هایی چون بلغارستان و پرتغال داریم، اما هزینه‌ها کجاست؟ پولی که در فیفا برای تیم ملی بوده، ناپدیده شده است!این پول متعلق به بازیکنان ایران در جام جهانی قبلی بود که در حساب فدراسیون فوتبال است. سرکار خانم طوری وانمود کردند که ایشان توانستند پول را بیاورند. به هیچ وجه اینطور نیست و آن پول بازیکنان بود. فدراسیون از چه کسی حمایت می‌کند؟ از تیم ملی یا کسی که حجم رسانه‌ای دارد؟ما احتیاج داریم به بازی با تیم هایی مثل پرتغال  و بلغارستان اما پولی که حق مان است را در اختیار نداریم چون یک نفر دیگر آن را برداشته است. این سرکار خانم جوری وانمود کردند که ایشان پول را آورده اند در حالی که اصلا این گونه نیست آن پول برای تیم ملی است.شما باید بروید و بپرسید که پول فیفا که برای تیم ملی است الان کجاست؟ قبلا گفتم و دیگر نمی خواهم صحبت کنم. سئوال سختی هم نیست بودجه آماده سازی تیم ملی کجاست؟ از من بیشتر از این نپرسید و بگذارید تا به کارم برسم اگر سوالی راجع به زندگی، آب و هوا یا راجع به چمن یا قلبم که خیلی درد می کند و ... بپرسید اما باور کنید خیلی خسته ام.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر