کد خبر: 31449
A

برتری تیراندازان خلخال در رقابت با تیراندازان تالش و انزلی

مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی خلخال گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم با برتری تیراندازان این شهرستان مقابل تیراندازان تالش و انزلی بکار خود پایان داد.

برتری تیراندازان خلخال در رقابت با  تیراندازان تالش و انزلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسوول برگزاری مسابقات تیراندازی خلخال روز یکشنبه گفت: این مسابقات با شرکت 12 نفر از تیراندازان این شهرستان و شهرستان های همسایه انزلی و تالش از استان گیلان و در 2 رشته تیراندازی به اهداف ثابت در مسافت دور و پروازی در میدان تیراندازی منطقه گردشگری علی آباد خلخال برگزار شد.

بهرام نقی زاده افزود: در رشته تیراندازی به اهداف ثابت و در مسافت 300 متر با تفنگ گلوله زنی که برای نخستین بار در خلخال برگزار شد شایان نقی زاده از خلخال ، امین اسداللهی از انزلی و سیدحامد ملجایی از خلخال مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی و در ماده تراپ نیز شایان نقی زاده ، رضا امیدی از خلخال و امین اسداللهی از انزلی با زدن بیشترین هدف های پروازی به ترتیب عناوین اول تا سوم این رشته ورزشی را به خود اختصاص دادند.

وی از رونق رشته ورزشی مفرح تیراندازی در خلخال خبر داد و افزود: با توجه به استقبال دوستداران این رشته ورزشی در هشت ماه سال جاری با وجود همه محدودیت های اعتباری در هیات های ورزشی شهرستان بیشترین تعداد مسابقات و جشنواره های تیراندازی در این شهرستان برگزار و این مسابقات همواره با برتری و درخشش تیراندازان خلخال همراه بوده است.

خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر