کد خبر: 31627
A

کاپیتان کرواسی:دالیچ شایستگی هدایت تیم را در جام جهانی روسیه دارد

'لوکا مودریچ'، کاپیتان تیم فوتبال کرواسی پس از صعود این تیم به جام جهانی روسیه گفت، 'زلاتکو دالیچ'، سرمربی تیم کرواسی از شایستگی لازم برای هدایت این تیم در بازی های جام جهانی 2018 روسیه برخوردار است.

کاپیتان کرواسی:دالیچ شایستگی هدایت تیم را در جام جهانی روسیه دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش تارنمای گل، یکشنبه شب در دور برگشت پلی آف جام جهانی در قاره اروپا، تیم ملی یونان در شهر «آتن» میزبان کرواسی بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید رسید تا کرواسی که در بازی رفت به پیروزی چهار بر یک رسیده بود به جام جهانی راه یابد.
کرواسی برای پنجمین صعود به جام جهانی به تساوی صفر بر صفر برابر یونان احتیاج داشت. این تیم در دور رفت مرحله پلی آف برابر یونان موفق به زدن چهار گل شد.
موردیچ گفت: کار دالیچ فوق العاده بود. اگر او نبود ما نمی توانستیم کاری از پیش ببریم. ما همه خوب کار کردیم.
وی همچنین از چاچیک، سرمربی سابق تیم کراوسی، تشکر کرد و افزود: مهم ترین مساله این است که ما به جام جهانی صعود کردیم. بازی های مقدماتی سخت و دشوار بود اما، ما در جایگاهی هستیم که به آن تعلق داریم.
کاپیتان تیم کرواسی خاطر نشان کرد: شاید آنگونه که باید بازی می کردیم، بازی نکردیم اما، مهم ترین مساله، نتیجه است. ما انرژی و تمرکز نداشتیم اما، بازی را نباختیم و همه جنگیدیم.
موردیچ گفت: می دانستیم که هواداران یونان تیم خود را به هجوم تشویق می کنند اما، ما موقعیت گلزنی مشخصی در اختیار آنها قرار ندادیم.
ورزشی**1088**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر