کد خبر: 31753
A

سمنان اوایل ماه آذر میزبان مسابقات جهانی بدمینتون رده جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : یکم الی سوم ماه آذر سال 96 برای نخستین بار در ایران ، مسابقات جهانی بدمینتون رده جوانان در شهرستان سمنان برگزار می شود.

سمنان اوایل ماه آذر میزبان مسابقات جهانی بدمینتون رده جوانان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرزاد فتاحی عصر روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در سالن غدیر استانداری افزود : هجده ورزشکار خارجی از کشورهای فرانسه ، آذربایجان ، قزاقستان سریلانکا، افغانستان و پاکستان و 32 ورزشکار ایرانی در این رویداد ورزشی حضور دارند.
وی اظهارداشت : برای اولین بار است که مسابقات جهانی بدمینتون جوانان در ایران و در شهر سمنان برگزار می شود و می تواند اعتبار و تاثیر بسزایی را برای ورزش استان داشته باشد.
علی موذن رییس هیات بدمینتون استان و دبیر فدراسیون بدمینتون با اشاره به این که سمنان دارای پایگاه قهرمانی در بدمینتون می باشد ، گفت : با توجه به محدودیت هایی در تقویم فدراسیون وجود داشت این مسابقات را در سمنان به صورت رسمی برگزار می کنیم.
وی یادآور شد : به علت اینکه مقام آوری در این مسابقات در رنکینگ جهانی دارای ارزش است برای ورزشکاران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اکنون در سایت رسمی فدراسیون جهانی این مسابقات بنام مسابقات بدمینتون جوانان در ایران و شهر سمنان درج شده است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : این مسابقات و رویدادهای بین المللی باید طوری برگزار شود که فرهنگ استان سمنان و شناساندن آن به جهان از طریق ورزش توجه شود.
محمود قنبری تصریح کرد : نامه ای بابت همکاری نهادها و رسانه ها با اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان صادر خواهد شد که این مسابقات بهتر برگزار شود و امیدواریم در آینده در رشته های مختلف ورزشی در استان باز هم شاهد افتخارات بیشتر توسط ورزشکاران این استان باشیم .
قنبری با تاکید بر تشکیل کمیته هایی مانند کمیته های گردشگری و اجرایی برای این مسابقات گفت : اهمیت ورزش طوری است که می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد پس باید به صورت دقیق برای آن برنامه ریزی کرد.
6026/
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر