کد خبر: 31871
A

قهرمانان و چهره های ورزشی برای زلزله زدگان کمک جمع آوری می کنند

قهرمانان و چهره های ورزشی کشور صبح فردا ( چهارشنبه) در مجموعه ورزشی شهید شیرودی آماده جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان آسیب زده از زلزله غرب کشور هستند.

قهرمانان و چهره های ورزشی برای زلزله زدگان کمک جمع آوری می کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از وزارت ورزش و جوانان،چهره های ورزشی و قهرمانان کشور به همراه مدیران ورزش و روسای فدراسیون ها در کنار سایر اقشار جامعه ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان استان های غربی ایران، آمادگی خود را برای دریافت کمک های مردمی اعلام کردند.
جامعه ورزش چهارشنبه 24 آبان در ورزشگاه شهید شیرودی گردهم می آیند تا با کمک های هم میهنان عزیز بتواند مرهمی بر زخم های بازماندگان این حادثه بگذارند.
ورزشکاران و چهره های صاحب نام ورزش ایران فردا از ساعت 9 و 30 صبح تا 16 در ورزشگاه شهید شیرودی واقع در خیابان مفتح جنوبی منتظر دریافت کمک های مردمی هستند.
در همین راستا کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیک اهل کرمانشاه نیز اعلام کرد که مدال طلای خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله به حراج گذاشته است.
اعضای تیم های ملی کشتی، نیز در راستای احترام به مردم پهلوان پرور کرمانشاه و بیاد همراهی تاریخی مردم شریف این خطه، با ورزش ملی کشور، فردا (چهارشنبه) راهی این استان شده و با حضور در مناطق زلزله زده با توزیع برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، با مردم دیدار می کنند.
جهان پهلوان تختی نیز در ابتدای دهه چهل هنگام وقوع زلزله بویین زهرا یکی از پیشگامان جمع آوری کمک های مردمی و حمل و توزیع آن بین زلزله زدگان بود.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) یکشنبه شب 21آبان ماه غرب کشور و شهرهای مختلف عراق را لرزاند و این زلزله در استان کرمانشاه حوالی «ازگله» در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از پزشکی قانونی کشور تاکنون برای 430 نفر از جان باختگان این حادثه جواز دفن صادر شده است.
رئیس جمهوری صبح امروز(سه شنبه) برای بازدید از مناطق زلزله ‌زده استان کرمانشاه، وارد فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر