کد خبر: 31949
A

پاشازاده :بازیکنان نساجی برای لیگ برتری شدن باید تلاش بیشتری کنند

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: بازیکنان تیمش برای رسیدن به رقابت های لیگ برتر و جامه عمل پوشیدن به آرزوهای چندین ساله مازنی ها باید تلاش بیشتری به خرج دهند.

پاشازاده :بازیکنان نساجی برای لیگ برتری شدن باید تلاش بیشتری کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی پاشازاده پس از برد تیمش برابر صبا قم در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ یک در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در شرایط فعلی هیچ تیمی نمی تواند خود را لیگ برتری بداند و تا پایان رقابت های لیگ حداقل 21 هفته دیگر زمان باقی و احتمال بروز هر حادثه فوتبالی وجود دارد.
وی اضافه کرد : نساجی قائمشهر در نیم فصل جاری به کمک هواداران و حمایت مسوولان باشگاه به خوبی توانست خود را در بالای جدول نگهدارد و این روند رو به رشد قابل تحسین است.
بازیکن اسبق تیم استقلال تهران اظهارداشت : اگر ما بخواهیم به لیگ برتر برسیم باید این روند رو به رشد خود را با قوت بیشتری ادامه دهیم.
پاشازاده اضافه کرد : تیمش لیاقت رفتن به لیگ برتر به عنوان سوپر لیگ فوتبالی ایران را دارد و این هدف نیز با تلاش و دقت بازیکنان و هوشیاری آنها و کادر فنی و حمایت هواداران و مسوولان تیم دست یافتنی است.
وی در مورد بازی تیمش برابر صبا قم هم گفت که این تیم با تغییر در کادر فنی شوک خوبی به تیمشان وارد کردند و در این دیدار نیز بازی خوبی را در برابر ما انجام دادند.
** اوج صبا قم در آینده
سرمربی موقت تیم صبا قم گفت: نتایجی که تیمش درهفته های گذشته گرفته غیرقابل قبول و دور از انتظار بود.
سلمان تاج دار افزود : این تیم ظرفیت های لازم را برای بازگشت به دوران اوج دارد و امیدواریم تا تیممان در هفته های آینده بهتر شود و بتواند به جایگاه اصلی خود برسد.
هم اکنون تیم نساجی قائمشهر از 13 بازی گذشته با 26 امتیاز در رده دوم و صبا قم با همین تعداد بازی و 9 امتیاز در رده شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ یک جام آزادگان قرار دارد.
صبا قم سال گذشته از لیگ برتر ایران به دسته اول سقوط کرد و در صورت تداوم نتایج ضعیف احتمال سقوط به دسته دوم نیز برای این تیم فوتبالی دور از انتظار نخواهد بود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر