کد خبر: 31962
A

رییس فدراسیون تنیس روی میز: کسب سهمیه المپیک 2020از اولویت های فدراسیون

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت:کسب سهمیه المپیک 2020 از اولویت های پیش روی این فدراسیون است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز: کسب سهمیه المپیک 2020از اولویت های فدراسیون
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهرداد علی قارداشی روز سه شنبه در مجمع سالانه هیات تنیس روی میز البرز افزود:حضور در مسابقات قهرمانی جهانی سال آینده کشور سوئد و بازی های آیایی جاکارتا از دیگر اولویت های فدراسیون است.
وی اضافه کرد:اعزام اردوهای بین المللی تیم ملی داخلی و خارجی در حال انجام است و درصدد هستیم این اردوها با کیفیت تداوم داشته باشد لیکن نیازمند برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی و مالی است.
قارداشی در ادامه با اشاره به برگزاری لیگ برتر تنیس کشور در اواخر آبان ماه جاری خاطر نشان کرد:حضور 4نفر اصلی تیم ملی بزرگسالان کره شمالی سطح لیگ یک را متحول کرده است.
وی ادامه داد:6تیم داخلی از جمله ناب استیل،رعد ،پدافندخاتم الانبیا(ص )، نفت آبادان،پتروشیمی بندر امام (ره) و دانشگاه یزد در این دوره از مسابقات حضور دارند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه با اشاره به راه اندازی مکان تنیس روی میز در ورزشگاه شیرودی گفت:برای راه اندازی این مکان حدود 400میلیون تومان هزینه شده که تا 10سال ٱینده می توان از آن بهره برداری کرد.
قارداشی با بیان اینکه امکانات ما در سال 89 به تکواندو اختصاص داده شد افزود:اعزام ورزشکاران به اردوهای برون مرزی هزینه زیادی در بردارد به همین منظور ورزشکاران ما باید با ٱمادگی بیشتری در مسابقات حضور یابند تا اعزام های بعدی توجیه داشته باشد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز افزود:جمعیت ورزشکار بیمه ای ما نسبت به سال گذشته 20درصد افزایش یافته و از 19هزار نفر در سال 95به 21هزار نفر رسیده است.
قارداشی ادامه داد: از دیگر برنامه های ما این است که با جذب هر چه بیشتر بخش خصوصی و کمک های دولتی منابع مالی و انسانی را به خوبی حفظ تا شاهد رشد هر چه بیشتر این ورزش باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز گفت:هم اکنون 48هیات ورزشی در استان فعال که تمامی تلاش اداره کل این است که به همه آنها خدمات رسانی شود.
امیر غفرانی با بیان اینکه در ابتدای راه هستیم افزود:انتظار ما از هیات های ورزشی این است که نسبت به جذب بخش خصوصی و کمک خیران استفاده کرده چرا که البرز دارای ظرفیت های بی شماری است که با بهره برداری از آنها می توان ورزش استان را ارتقا داد.
وی ادامه داد:برگزاری مسابقات یکی دیگر از فعالیت هایی است که هیات های ورزشی باید در برنامه های خود قرار دارند چرا که رشته ورزشی که مسابقه نداشته باشد می میرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر