کد خبر: 31982
A

خطیبی: ماشین سازی مقابل مس کرمان مستحق سه امتیاز بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم ما در بازی امروز مقابل مس کرمان مستحق سه امتیاز بود و حریف جز چند کرنر موقعیتی نداشت.

خطیبی: ماشین سازی مقابل مس کرمان مستحق سه امتیاز بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رسول خطیبی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان افزود: نیمه دوم از نظر فوتبالی به مراتب بازی بهتری به نمایش گذاشتیم اما دروازه بان تیم مس کرمان امروز خوب کار کرد.
وی تصریح کرد: امروز سه بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مصدوم بودند لذا از مهرداد بایرامی در زمین بازی استفاده شد.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه خبرنگاران تعصبی حرف می زنند گفت: من می خواهم فوتبال کرمان رشد کند.
خطیبی اظهار کرد: در دقیقه سه بازی مس کرمان و ماشین سازی تبریز و نیمه دوم این دیدار توپ را به تیر دوازه حریف زدیم و بازیکنی که همیشه گل می زند با دروازه بان حریف تک به تک می شود و گل نمی زند که نشانگر جادوگری تیم حریف است.
وی گفت: فوتبال مس کرمان را نپسندیدم زیرا بازیکنان این تیم در اواخر بازی وقت را تلف کرده و با این فوتبال کرمان رنگ فوتبال زیبا را نخواهد دید.
تیم مس کرمان امروز و در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید.
هم اکنون پس از بازی های هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) مس کرمان با 21 امتیاز در جایگاه سوم و ماشین سازی تبریز با 13 امتیاز سیزدهم است.
هفته آینده و در هفته چهاردهم جام آزادگان سه شنبه 30 آبان مس کرمان در تهران با بادران بازی خواهد کرد و ماشین سازی در تبریز به مصاف نساجی می رود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر