کد خبر: 32053
A

پیروزی تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری ارومیه

تیم فوتبال سردار بوکان از هفته یازدهم دور رفت مسابقات لیگ دسته 2 باشگاه های کشور مقابل میهمان خود شهرداری ارومیه به پیروزی دست یافت.

پیروزی تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری ارومیه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم فوتبال سردار بوکان در بازی که شامگاه سه شنبه در ورزشگاه تازه تاسیس خاتم الانبیا این شهر به پایان رسید در حضور بیش از پنج هزار نفر تماشاگر علاقمند، به پیروزی 2 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه دست یافت.
نیمه نخست این بازی به رغم حملات 2 تیم به خصوص حملات گسترده سردار بوکان بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم حملات تیم سردار افزایش یافت و بالاخره در دقیقه 65 بازی نخستین گل توسط 'ناصر عبدی' وارد دروازه شهرداری ارومیه شد.
در دقایق آخر بازی نیز با تعویض طلایی 'پیروز قربانی' سرمربی تیم سردار و ورود 'بهمن طهماسبی' به زمین، این بازیکن توانست در دقیقه 70 اختلاف را به 2 گل افزایش دهد و با این نتیجه بازی به پایان رسید.
تیم سردار با این برد و کسب سه امتیاز بازی با 12 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون در جدول این بازی ها و تا پایان هفته یازدهم شهرداری بندر عباس با 20 امتیاز در رده نخست جدول و استقلال جنوب تهران با 19 امتیاز در جایگاه دوم و تیم نفت و گاز گچساران با کسب 18 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم سردار بوکان در سومین حضور خود در لیگ دسته 2 کشور با تیم های کاسپین قزوین، استقلال اهواز، شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران، هف سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین ماهشهر، شهرداری ارومیه، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر هم گروه است.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر