کد خبر: 32103
A

علیرضا عباس نژاد، مربی برتر فوتسال فارس شد

علیرضا عباس نژاد سرمربی تیم فوتسال شهید عباس نژاد اقلید، در همایش تجلیل از مربیان برتر فوتبال و فوتسال کشور به عنوان بهترین مربی فوتسال استان فارس تقدیر شد.

علیرضا عباس نژاد، مربی برتر فوتسال فارس شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این جلسه که به همت کانون مربیان فوتبال ایران و مصادف با روز جهانی مربی در آبان جاری به ریاست دکتر بیژن ذوالفقار نسب رئیس کانون مربیان ایران در سالن مجموعه شهید حیدری تهران برگزار شد.
در این نشست که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال،حسن روشن پیشکسوت فوتبال و مربیان نام آشنای کشور همچون فرکی، یاوری، ناصر ابراهیمی ، خوردبین، درخشان، همراه بود، سرمربیان برتر لیگ های رده های مختلف فوتبال کشور معرفی و تجلیل شدند.
علیرضا عباس نژاد سرمربی جوان تیم فوتسال شهید عباس نژاد اقلید که به عنوان مربی برتر در رشته فوتسال از استان فارس برگزیده شد،‌ به خبرنگار ایرنا گفت:امیدوارم بتوانم برای فوتسال اقلید و استان فارس افتخار بیشتری کسب کنم.
وی چهارشنبه در این مصاحبه افزود: از مسئولان انتظاردارم که به رشته فوتسال به عنوان رشته برتر در استان فارس اهمیت بیشتری بدهند و تیم های شهرستانی را که با تمام توان و انگیزه و با کمترین استطاعت مالی به صحنه رقابت با تیم های بزرگ پا می گذارند،از یاد نبرند.
این مربی فوتسال درباره میزان آمادگی تیم شهید عباس نژاد نماینده استان فارس در لیگ دو کشور گفت: تیم مقاومت شهیدان عباس نژاد تمرینات بدنسازی خود را از یک ماه پیش آغاز کرده و بازیکنان در شرایط خوب جسمی و روحی قرار دارند و این تیم آماده حضور پرقدرت در لیگ امسال است.
عباس نژاد ابراز امیدواری کرد: با یاری خداوند و با حمایت بیشتر از این تیم که حرفهای زیادی برای گفتن دارد بتوانیم به لیگ یک فوتسال کشور صعود و افتخاری برای شهرستان و استان کسب کنیم.
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر