کد خبر: 32113
A

اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران راهی مناطق زلزله زده کرمانشاه شدند

جمعی از ملی پوشان و اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشورمان، صبح امروز(چهارشنبه) برای دلجویی و تقدیم کمک های صورت گرفته توسط خانواده کشتی، راهی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شدند.

اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران راهی مناطق زلزله زده کرمانشاه شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسن یزدانی، مسعود اسماعیل پور، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی، محمدعلی گرایی،حسین نوری و سعید عبدولی اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران ایران هستند که صبح امروز از طریق فرودگاه شهید اشرفی، وارد کرمانشاه شدند.
رسول خادم رئیس و حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز در این سفر ملی پوشان ایران را همراهی می کنند.
اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پس از آنکه مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس شورای شهر، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان قرار گرفتند برای دیدار با زلزله زدگان عازم سرپل ذهاب و روستاهای ثلاث باباجانی شدند.
همچنین 2 کامیون حامل کمک های این کشتی گیران و دیگر اعضای خانواده کشتی نیز همراه با آن ها به مناطق زلزله زده ارسال گردید.
فدراسیون کشتی نیز به منظور حمایت از آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه با اعلام شماره حساب بانکی 294110119232121 بانک پاسارگاد به نام این فدراسیون آماده دریافت کمک های نقدی مردم ایران است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پی وقوع زلزله مهیب غرب کشور که یکشنبه شب گذشته اتفاق افتاد، جمعی از هموطنان عزیز کشورمان در استان کرمانشاه نیازمند کمک های فوری به منظور رفع نیازهای اولیه خود هستند.
منابع نقدی جمع آوری شده، از طریق فدراسیون کشتی در اختیار مردم زلزله زده استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.
در زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب استان کرمانشاه 432 تن جان باختند و بیش از 9 هزار نفر نیز مجروح شدند.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده که می توان به تخریب کلی و جزیی حدود 40 هزار واحد مسکونی اشاره کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر