کد خبر: 32164
A

پایان مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان گیلان با شرکت250 دانش آموز

مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی دانش آموزان گیلان یادواره مرحوم پیام گل آرا با شرکت 250 دانش آموز پسر از نقاط مختلف استان، روز چهارشنبه با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

پایان مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان گیلان با شرکت250 دانش آموز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دانش آموزان دونده شرکت کننده در این دوره از رقابتها، در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم ، در منطقه مسکن مهر رشت با هم به رقابت پرداختند و در پایان در مقطع تحصیلی ابتدایی که به مسافت سه کیلومتر برگزار شد ، ابوالفضل فلیحی از آموزشگاه شهید عبدی نژاد عنوان قهرمانی را کسب کرد.
همچنین علی علیزاده از آموزشگاه شهید عبدی نژاد در مکان دوم قرار گرفت و رضا خدابنده از آموزشگاه حبیب زاده عنوان سوم مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان را تصاحب کرد.
در پایان رقابتهای دو صحرانوردی مقطع تحصیلی متوسطه اول به مسافت پنج کیلومتر ، علیرضا خانی از آموزشگاه شهید ساغری مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد ، سپهر روستا از آموزشگاه شهید محمود تابان شمال دوم شد و امیرمحمد قندور از آموزشگاه پاسداران در مکان سوم قرار گرفت.
همچنین در رقابتهای دو صحرانوردی مقطع تحصیلی متوسطه دوم نیز به مسافت پنج کیلومتر ، علیرضا منصوری از آموزشگاه المپیک به مقام قهرمانی رسید، علی اصغر مختاری از همین آموزشگاه رتبه دوم را کسب کرد و امیرحسین یوسفی از آموزشگاه نوبخت مقام سوم را تصاحب کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر