کد خبر: 32241
A

استاندار همدان: تیم پاس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد

استاندار همدان و رئیس هیات مدیره باشگاه پاس با تاکید بر تداوم موفقیت این تیم در لیگ دسته 2 و حمایت همه جانبه اعضای هیات مدیره گفت: تیم پاس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد.

استاندار همدان: تیم پاس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پاس همدان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت تیم فوتبال پاس همدان، حضور عبدالمجید باقری نیا سرمربی جدید این تیم را نقطه قوتی برای کسب نتایج درخشان عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات مدیره باید حمایت همه جانبه از تیم پاس داشته باشند گفت: بررسی و رفع دغدغه های تیم در اولویت قرار دارد.
وی از عبدالمجید باقری نیا سرمربی پاس همدان خواست تا این تیم را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و اطمینان داد با رفع مشکلات پاس شرایط برای پشتیبانی مطلوب از این تیم انجام شود.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز با تشریح عملکرد تیم در نیم فصل اول لیگ دسته 2 فوتبال کشور ، خواستار رسیدگی به مشکلات تیم شد.
محمدتقی رحیمی از باقری نیا به عنوان گزینه مطلوب برای سرمربیگری تیم پاس نام برد و افزود: باقری نیا با کوله باری از تجربه و کارنامه درخشان در فوتبال کشور ، بهترین گزینه انتخابی بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، رئیس هیات فوتبال همدان و عضو هیات مدیره، مدیرکل ورزش و جوانان همدان و عضو هیات مدیره و تنی چند از مدیران استانداری همدان در این نشست حضور داشتند.
پاس هم اکنون با 15 امتیاز در رتبه پنجم گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر