کد خبر: 32254
A

سرمربی والیبال شهرداری تبریز: با غلبه بر احساسات پیروز میدان شدیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: با شکست در ست اول، بازیکنان تیم شهرداری احساساتی شده بودند که در ادامه بازی و با غلبه بر این احساسات توانستیم ست های بعدی را به نفع خودمان تمام کنیم.

سرمربی والیبال شهرداری تبریز: با غلبه بر احساسات پیروز میدان شدیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عادل بناکار چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: امروز تیم خاتم اردکان بازی خیلی خوبی را انجام داد؛ همان طور که دیدیم گیم اول را خوب شروع کردیم ولی بچه ها شک کردند و با توجه به اینکه تیم حریف سرویس های بهتری را می زد توانست این گیم را به سود خود تمام کند.
بناکار خاطرنشان کرد: بازیکان تیم والیبال شهرداری تبریز در گیم دوم و سوم با غلبه بر احساسات خودشان توانستند نتیجه بازی را عوض کنند و این دیدار به گیم چهارم کشیده شود؛ در این گیم که هر دو تیم امتیاز تنگاتنگی داشتند و در نهایت بازیکنانم پیروز میدان شدند.
وی در مورد بازی جلالی بازیکن تیم اردکان اظهار کرد: جلالی یکی از بازیکنان قوی و آماده و حاضر والیبال کشور بوده و امروز در این بازی خیلی خوب ظاهر شد ولی بچه های تیم طبق برنامه ریزی قبلی کار کردند.
وی در مورد بازی هفته آینده مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه بیان کرد: همانطور که می دانید بازی درارومیه خیلی سخت است ولی تمام سعی خود را می کنیم تا دست پر به تبریز برگردیم.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان علی رغم چندین بار درخواست برای مصاحبه با وی، بدلیل اعتراض به داوری حاضر به این کار نشد.
تیم والیبال شهرداری تبریز با انجام هفت بازی و هفت برد و با اختلاف معدل 0/159 در رده دوم جدول لیگ برتر نسبت به تیم بانک سرمایه قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر