کد خبر: 32273
A

کریمی: تیم گسترش فوتبال بازی تاکتیکی به نمایش گذاشت

سرمربی تسم گسترش فولاد تبریز با اشاره به سه گل زده این تیم در بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: بازیکنان گسترش فولاد یک فوتبال تاکتیکی را به نمایش گذاشتند و هواداران تیم و تماشاگران حاضر در میدان شاهد یک بازی زیبا بودند.

کریمی: تیم گسترش فوتبال بازی تاکتیکی به نمایش گذاشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فیروز کریمی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش با استقلال خوزستان افزود: پس از تکمیل نسبی سیستم دفاعی تیم وقت کردیم تا روی سیستم حمله تمرین داشته باشیم و با توجه به این که از تیم حریف عقب بودیم خیلی سخت بود به بازی برگردیم، ولی خدا را شکر که توانستیم این بازی را با برد تمام کنیم.
وی اظهار کرد: سعی می کنیم با شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و پوشش آنها در بازی های بعدی جایگاه تیم گسترش را در جدول لیگ برترارتقاء دهیم.
وی در مورد بازی تیم استقلال خوزستان بیان کرد: تیم حریف خوب دفاع می کرد و بی تجربگی بازیکنان ما هم در این بازی مشهود بود و با این که چند موقعیت خوب بدست آوردیم ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم و بازیکنان باید در نظر داشته باشند که شاید در بازی های بعدی چنین موقعیت هایی بدست نیاید.
وی ادامه داد: دریافت گل مطمئنا نشان از اشتباه خط دفاعی تیم است، ولی باید در نظر داشت که تیم گسترش فولاد تبریز در چهار بازی آخرش در لیگ برتر فقط دو گل دریافت کرده است.
وی در مورد کیفیت بازی بازیکنان در میدان تشریح کرد: بازی کمتر بازیکنان در میدان دلیل عدم آمادگی آنان نبوده و به صلاحدید بنده به عنوان سرمربی تیم برمی گردد چرا که تیم حاضر در میدان چکیده یک هفته تمرین تیم می باشد و من تمام شرایط تیم را لحاظ می کنم.
کریمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد بحث جادو و جادوگری که اخیرا در فوتبال ایران داغ شده است، اظهار کرد: من از مسائل گل خوردن و یا گل زدن و سستی بازیکنم با نام لطف، عدل و خواست خدا یاد می کنم نه جادو، ولی باید تاکید کنم که این حرفها قرآنی بوده و باید در این زمینه علما قضاوت کنند.

**سرمربی استقلال خوزستان: بازی برابری را شاهد بودیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز گفت: کسب سه امتیاز بازی برای هر دو تیم مهم و اهمیت بسزایی داشت لذا تا آخرین دقایق هر دو تیم تلاش کردند.
عبدالله ویسی خاطرنشان کرد: این بازی به دلیل پایاپای بودن می توانست با نتیجه تساوی به پایان برسد ولی ما بازی را واگذار کردیم و این پیروزی را به تیم میزبان و مردم تبریز تبریک می گویم.
وی در خصوص ملحق شدنش به تیم استقلال خوزستان تشریح کرد: من بدلیل اینکه بچه خوزستان هستم و می خواستم به استان خودم خدمت کنم با تمام توان به این تیم ملحق شدم و خوشبختانه همه بازیکنان نیز با اتحاد در کنار من و تیم خودشان تلاش می کنند.
ویسی با بیان اینکه تا پایان قراردادم در خدمت تیم استقلال خوزستان هستم، عنوان کرد: شرایط تیم به گونه ای است که باید بجنگیم تا این شرایط بهتر شود.
وی اضافه کرد: گل خوردن در دقایق اولیه بازی و یا دقیقه نود بازی فرقی نمی کند. این شکست از کم کاری بازیکنان من نبوده و اشتباهات فردی جزئی از بازی است، زیرا که اگر اشتباه فردی نباشد گلی رد و بدل نمی شود. همانگونه که در رختکن به بازیکنانم تذکر دادم باید تا زمانی که داور مسابقه صوت نزده است، تلاش خود را همچنان ادامه می دادند که متاسفانه این طور نشد و بازی را در دقایق پایانی واگذار کردیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد بحث جادو و جادوگری در فوتبال ایران، جواب داد: من این مسائل را به چشم خودم دیدم وبه بنده پیشنهاد کردند ولی با مسخره کردن طرف را از خودم دور کردم.
تیم گسترش فولاد تبریز با برد دو بر یک امروز مقابل تیم استقلال خوزستان توانست در مجموع 12 بازی و کسب 14 امتیاز با توجه به یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم ها رده هشتم جدول لیگ برتر را از آن خود کند و تیم استقلال خوزستان با کسب 10امتیاز رده پانزدهم جدول را بدست آورد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر