کد خبر: 32329
A

برنامه فدراسیون دوومیدانی سرمایه گذاری در رده های پایه

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: برنامه ریزی این فدراسیون سرمایه گذاری در رده های پایه نوجوانان و نونهالان است.

برنامه فدراسیون دوومیدانی سرمایه گذاری در رده های پایه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پریسا بهزادی روز پنجشنبه در اولین دوره مسابقات ملی دو صحرانوردی نوجوانان دختر به میزبانی البرز با بیان اینکه آموزش و پرورش برای استعداد یابی در رشته دوومیدانی فعالیت های زیادی داشته ، خاطرنشان کرد:مسابقات قهرمانی کشوری در کردستان برگزار که فدراسیون دوومیدانی، نفرات برتر آموزش و پرورش در این رشته را به اردوهای خود آورده و این ها افرادی هستند که برای مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: فدراسیون با روسای هیات ها در استان های کشور تا آنجایی که بتواند همکاری های لازم را دارد تا بتوان نفرات و استعدادهای برتر را شناسایی و در مسابقات نوجوانان و قهرمانی کشور ، قهرمانان را گزینش و حمایت می کنیم.
بهزادی گفت: برخی از استان های کشور پیش از این فعالیت های چندانی نداشته اند اما درخشش بانوان ما در مسابقات آسیایی تایلند نشان داد که استان ها فعالیت ها خود را افزایش و قدم های خوبی در این خصوص برداشته شده است.
نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شرکت در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا به میزبانی ایران که در بهمن ماه برگزار می شود، مسابقات بازی های المپیک نوجوانان در آرژانتین وجوانان آسیا در ژاپن از جمله برنامه هایی است که از سوی فدراسیون با هدف اعزام نفرات برتر به این دوره از مسابقات از برنامه های پیش روی فدراسیون دوومیدانی است که برای تمامی این مسابقه ها اردوها را شروع کردیم.
بهزادی درادامه به شرکت نکردن الهام کاکلی دونده کشورمان در بازی های آسیایی گفت: این ورزشکار به دلیل آسیب دیدگی و اینکه در 3 مسابقه قبلی و قهرمانی کشور شرکت نکرده بود نتوانسته بود در این دوره از مسابقات شرکت کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر