کد خبر: 32411
A

سوارکاران اصفهان و لرستان قهرمان مسابقات استقامت ' نقش جهان ' شدند

سوارکاران اصفهان و لرستان عنوان نخست رقابت های 90 و 110 کیلومتر استقامت جام ' نقش جهان ' را از آن خود کردند.

سوارکاران اصفهان و لرستان قهرمان مسابقات استقامت ' نقش جهان ' شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این مسابقات روز پنجشنبه در منطقه مهیار از توابع استان اصفهان با حضور 35 سوارکار از استان های اصفهان، تهران، البرز، لرستان، کردستان، خوزستان، کرمان، یزد و گیلان برگزار شد.
در رقابت های مسافت 90 کیلومتر این مسابقات ' سعید صدیقی ' با اسب 'لردخان' از اصفهان بر سکوی اول ایستاد، ' رحیم مرادی نژاد' با اسب 'کارن' از لرستان به مقام دوم رسید و ' اصغر کرمی ' با اسب 'تکین لرستان' از لرستان سوم شد.
در رقابت های مسافت 110 کیلومتر این مسابقات نیز ' علی مرادی فرد ' با اسب 'بیداد' از لرستان قهرمان شد، ' حشمت حسن زاده ' با اسب 'رقابیه' از خوزستان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مهدی کلیددار با اسب 'مشکی' از خوزستان در رده سوم قرار گرفت.
سرداوری این مسابقات بر عهده 'عادل عمردیاب' از قطر بود و 'کریستیانو لوزانو' از فرانسه سرکلانتری این مسابقات را برعهده داشت.
مسئول برگزار کننده مسابقات سوارکاری جام ' نقش جهان ' گفت: این مسابقات با نظارت و امتیاز فدراسیون بین المللی سوارکاری برگزار شد.
' مسعود محکم کار ' اضافه کرد: حضور سوارکاران ایرانی در مسابقاتی که از اعتبار بین المللی برخوردار است در ارتقای توانایی و پیشرفت آنان موثر است.
وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی داوری استقامت برای آشنایی با نرم افزار محاسبات داوری پیش از آغاز این رقابتها به میزبانی باشگاه سوارکاری ایران گفت: این دوره آموزشی در افزایش آگاهی داوران ایرانی از قوانین جدید فدراسیون جهانی بسیار مفید بود.
دوره قبلی این مسابقات در ایران، سال 2015 در سیرجان استان کرمان برگزار شده بود.
منطقه مهیار در 30 کیلومتری شهرستان شهرضا و در 45 کیلومتری جنوب غربی مرکز اصفهان قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر