کد خبر: 32670
A

هوگوپوشان ایران در راه مسابقات جایزه بزرگ چین

تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان ایران برای حضور در رقابت های کسب سهمیه جایزه بزرگ (گرند اِسلم) ساعت21 و 10 دقیقه یکشنبه شب تهران را به مقصد 'ووشی' چین ترک می‌کند.

هوگوپوشان ایران در راه مسابقات جایزه بزرگ چین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات 'گرند اِسلم' تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر 'ووشی' چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.
بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرند اِسلم، مسابقات انتخابی برای تعیین 3سهمیه باقی‌مانده (در هر چهار وزن) این رویداد از دوم آذر به مدت دو روز در شهر 'ووشی' چین برگزار خواهد شد که تیم‌ملی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها در دو گروه مردان و زنان ساعت 21 و 10 دقیقه یکشنبه شب تهران را به مقصد محل برگزاری مسابقات ترک می‌کند.
حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی پور و ابراهیم صفری در وزن منهای 58 کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن منهای 68 کیلوگرم، مهدی خدابخشی و عرفان ناظمی در وزن منهای80 کیلوگرم و احمد محمدی در وزن بعلاوه 80 کیلوگرم ترکیب تیم ملی مردان تکواندو کشورمان را تشکیل می دهند.
هدایت این تیم اعزامی برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.
همچنین در بخش زنان ناهید کیانی و سودابه پورصادقی در وزن منهای 49 کیلوگرم، پریسا جوادی و مهسا پورمیرزا در وزن منهای 57 کیلوگرم، مبینا بابالو در وزن منهای 67 کیلوگرم، فاطمه مصطفایی و زهرا پوراسماعیل در وزن بعلاوه 67 کیلوگرم نفرات حاضر در تیم هستند.
هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.
همچنین با درخواست سه نفر از قهرمانان و موافقت سازمان تیم های ملی و کادر فنی بهزاد ایلخانی، ملیکا میرحسینی و زهرا شیدایی نیز به این مسابقات اعزام می شوند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر