کد خبر: 32675
A

مدال آوران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کاناپولو آسیا وارد اراک شدند

مدال آوران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کاناپولو آسیا روز شنبه با استقبال جامعه ورزش این استان وارد مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک شدند.

مدال آوران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی کاناپولو آسیا وارد اراک شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آمنه شیرزادی در رده سنی بزرگسالان و ملیکا برون در رده سنی جوانان تیم ملی جوانان و بزرگسالان قایقرانی(کاناپولو) بانوان جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا که از 17 آبان ماه جاری در مالزی جریان داشت همراهی کردند که در نهایت پس از کشور چین تایپه عنوان نایب قهرمانی آسیا را بدست آوردند.
همچنین در بخش مردان در این دوره از مسابقات، محمدرضا جمشیدیان و رامین غیاثوند از استان مرکزی تیم ملی تیم ملی قایقرانی(کاناپولو) آقایان را همراهی می کردند که در نهایت عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کردند و کشور ژاپن نیز عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این آیین گفت: درخشش قایقرانان این استان در رقابت های آسیایی در حالی است که این استان از کمترین امکانات ورزشی در رشته قایقرانی برخوردار است.
عابد حقدادی افزود: درخشش این ورزشکاران نشان از بالندگی و پویایی ورزش استان و همچنین انگیزه بالای ورزشکاران برای موفقیت در صحنه های ملی، آسیایی و جهانی دارد.
وی بیان کرد: مکاتباتی با شهرداری اراک در خصوص ایجاد یک فضای مناسب برای ورزش قایقرانی انجام شده که به زودی این مهم در مرکز استان محقق می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: ظرفیت های ورزشی استان مرکزی در همه نقاط کشور بی نظیر است که بهره گیری بهتر از این ظرفیت ها همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی به خصوص صنایع این استان با اداره کل ورزش و جوانان را می طلبد.
بیش از یکصد ورزشکار زن و مرد به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات قایقرانی استان مرکزی فعالیت می کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر