کد خبر: 32844
A

سرمربی نفت: بازی سختی با سایپا پیش رو داریم

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر، گفت: امیدوارم مقابل سایپا خوب بازی کنیم چند بازیکن ما مصدوم هستند. با تیم منسجم سایپا و بازیکنان و کادر فنی خوبی که دارند بازی سختی را پیش روی خود داریم .

سرمربی نفت: بازی سختی با سایپا پیش رو داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید درخشان روز یکشنبه گفت که تیمش فردا روز دشواری برابر شاگردان علی دایی خواهد داشت. به گفته او سایپا تیمی با کادر فنی خوب و بدون حاشیه است و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.
وی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم داریم که فکر نمی‌کنم به بازی برسند اما سعی می‌کنیم از همه ظرفیت ‌هایمان استفاده کنیم و با انجام یک بازی خوب مقابل سایپا نتیجه بگیریم.
درخشان با بیان اینکه در روزهای اخیر هر روز یک خبر جدید منتشر و صحبت‌های جدیدی مطرح می‌شود که این صحبت‌ها به تیم لطمه می‌زند،گفت: بازیکنان انگیزه بالایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند و این موضوع می‌تواند برای هر تیمی یک نقطه قوت باشد اما شرایط به گونه ای است که هر روز صحبت هایی می شود که ما به این مسابقات نمی‌رویم، یک روز می‌گویند مدارک نداریم و یک روز می‌گویند تیم‌تان بدهی دارد.
سرمربی تیم نفت تهران گفت: بقیه باشگاه ها مشکلات شان چند برابر نفت است و کسی در مورد آن تیم ها صحبت نمی کند ، تیم ما را یک روز حذف و یک روز تیم دیگری را جایگزین آن می‌کنند. خواهش من از مسئولان این است که وضعیت تیم ما را مشخص کنند. اگر قرار است نفت به آسیا نرود، دلایل را مکتوب بگویند و اگر هم قرار باشد که برویم، به صراحت بگویند و دیگر ما را به چالش نکشند. نمی‌دانم دیگر چه بگویم اما از لحاظ روحی و روانی وضعیت خوبی نداریم. در این شرایط هر روز باید به بازیکنان توضیح بدهیم.
سرمربی تیم نفت تهران درخصوص اینکه که کمیته بدوی فدراسیون فوتبال تیم‌های استقلال، پرسپولیس تراکتورسازی و ذوب‌آهن را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده و به نظر شما با این اقدام فدراسیون نمی‌توان گفت که با نفت مشکل دارند گفت: من با آقایان مشکلی ندارم، بحثم این است که اگر قرار است به آسیا نرویم، بگویند به چه دلیل نباید برویم. همه باشگاه‌ها بدهی دارند و شاید هم از نفت مبلغی بدهی آنها بیشتر باشد. چطور آنها را در اولویت می‌گذارند و به آسیا می‌فرستند.
دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و سایپا از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساعت 15 و 15 دقیقه فردا( دوشنبه) در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر