کد خبر: 33059
A

پیروزی 2 بر یک شاگردان ژنرال در رشت/ صعود 3 پله ای ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با پیروزی 2 بر یک خارج از خانه برابر سپیدرود رشت تا پیش از پایان دیدارهای هفته دوازدهم 16 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد.

پیروزی 2 بر یک شاگردان ژنرال در رشت/ صعود 3 پله ای ذوب آهن
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان، تیم های میانه جدول لیگ برتر از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.
این دیدار در حالی برگزار می شد که ذوب آهن 13 امتیازی و سپیدرود 12 امتیازی، هر دو نیاز مبرمی به 3 امتیاز پیروزی داشتند تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند.
در نیمه نخست این دیدار توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و تنها برای دقایقی شاگردان «امیر قلعه نوعی» تیم برتر میدان بودند. این نیمه بدون آنکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم ذوب آهن با انگیزه تر نشان داد و در دقیقه 67 «علی حمام» توپ برگشتی از کرنر روی دروازه سپیدرود رشت را از زاویه بسته وارد دروازه میزبان کرد. با این حال این برتری تداوم چندانی نیافت و در دقیقه 76 «میثم فردوسی» با پاس «میعاد یزدانی» دروازه ذوب آهن را گشود و بازی به تساوی کشیده شد.
با این حال در دقیقه 92 و وقت های تلف شده نیمه دوم، «دانیال اسماعیلی فر» از روی یک کار تیمی دومین گل تیم مهمان را وارد دروازه سپیدرود کرد تا 3 امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه به حساب شاگردان قلعه نوعی واریز شود.
ذوب آهن اصفهان با این پیروزی، از 12 دیدار خود صاحب 16 امتیاز شد و پایین تر از فولاد به مکان ششم جدول رده بندی صعود کرد.
قضاوت این دیدار را «رضا کرمانشاهی» برعهده داشت و «امیررضا آشور ماهانی» و «محسن سلطانی» کمک های وی بودند؛ داور در این دیدار به
«سیدمحمدرضا حسینی» بازیکن ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

** ترکیب سپیدرود رشت
ایمان صادقی، سید هادی موسوی، سید احمد آهی، حمید ملکی، حسین کعبی، میثم تهیدست، میثم فردوسی، علی دهقان، میعاد یزدانی، محمد لطفی، محمد قربان زاده
سرمربی: علی نظرمحمدی

** ترکیب ذوب آهن اصفهان:
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، علی حمام، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان(79 مهدی مهدی پور)، اسماعیل شریفات(53 مرتضی تبریزی) و کی‌روش استنلی سوارز
سرمربی: امیر قلعه نویی
ورزشی**9129**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر