کد خبر: 33071
A

سایپا با غلبه بر نفت به رده ششم صعود کرد /دایی با درخشان روبه رو نشد

تیم سایپا با غلبه بر تیم نفت طلاییه صعود چهارپله ای درجدول رده بندی رقابت های لیگ برتر داشت و وضعیت خود را بهبود بخشید.

سایپا با غلبه بر نفت به رده ششم صعود کرد /دایی با درخشان روبه رو نشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ شاگردان «علی دایی» امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی تهران میهمان تیم نفت تهران بودند و این تیم را با نتیجه یک برصفر شکست داده و به رده ششم جدول این لیگ صعود کردند.
تنها گل این دیدار را «مهدی ترابی» در دقیقه 62 درون دروازه «میلاد فراهانی» دروازه بان نفت طلاییه جای داد و با این گل، سه امتیاز ارزشمند این بازی را از آن تیمش کرد.
دایی با تیم سایپا که به دلایل مختلف از جمله حضور بازیکنانش در اردوی تیم های رده سنی و بعضا ملی، نتایج خوبی نمی گرفت، امروز برای برد مقابل نفت تهران پای به میدان گذاشت و تیمش در نیمه نخست این دیدار، تیم برتر میدان بود.
دراین نیمه مهدی ترابی، محمد عباس زاده، علی قلی زاده ومحمد رضا سلیمانی چندین موقعیت گلزنی داشتند که به راحتی فرصت های بدست آمده را از دست دادند.
علی دایی در نیمه دوم، تیمش را همانند نیمه نخست هجومی به میدان فرستاد و بازیکنان این تیم باز هم موقعیت هایی برای گلزنی بدست آوردند که این فرصت ها بازهم یکی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت.
تلاش بازیکنان این تیم سرانجام در دقیقه 62 نتیجه داد، در این دقیقه دروازه بان تیم نفت شوت «علی قلی زاده» را که به محوطه جریمه این نفت نفوذ کرده بود، نتوانست مهار کند و توپ برگشتی را مهدی ترابی به تور دروازه این تیم چسباند.
در ادامه بازی تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر این نتیجه مثمر ثمر واقع نشد و این دیدار با همین یک گل به پایان رسید.
تیم سایپا با برتری در این دیدار 17 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد و تیم نفت تهران با 12 امتیاز همچنان در رده چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیدار را به «اشکان خورشیدی» سپرده بود و این داور کار دشواری در این بازی کم برخورد نداشت.
**حاشیه های دیدار تیم های نفت تهران و سایپا؛
**علی دایی سرمربی تیم سایپا به دلیل روبه رو نشدن با «حمید درخشان» سرمربی تیم نفت تهران، پس ازاعلام سوت بازی و گذشت یک دقیقه از آن به زمین آمد.او همچنین قبل از اعلام سوت پایان نیمه نخست زمین را ترک کرد تا باز هم با سرمربی تیم نفت تهران برخورد نداشته باشد.
** کادر فنی دو تیم قبل از شروع بازی با یکدیگر خوش وبش کردند که در این میان خوش و بش دروازه بانان اسبق تیم ملی نیما نکیسا و بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان تیم نفت طلاییه و سایپا جالب تر از بقیه بود.
** تمامی بازیکنان تیم نفت طلاییه پیش از آغاز این دیدار از کادر فنی تیم سایپا برای انجام بازی رخصت گرفتند این درحالی بود که از تیم سایپا تنها
«روزبه شاه علی دوست» به سمت نیمکت حریف رفت.
** «مارکار آقاجانیان» که پس از مدت ها دوری از تیم ملی فوتبال باز هم به عنوان دستیار «کارلوس کی روش» سرمربی این تیم، فعالیت خود را بار دیگر در این تیم آغاز کرده است، این بازی را از نزدیک به تماشا نشست.
ترکیب تیم نفت تهران:
میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محسن بنگر، سینا خادم پور، هاشم بیگ زاده، علی عزتی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، مصطفی حقدوست، فرشاد هاشمی و امین منوچهری.
ترکیب تیم سایپا:
حامد فلاح‌زاده، حامد شیری، طاها شریعتی، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، محمدرضا سلیمانی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، آرش رضاوند و محمد عباس‌زاده.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر