کد خبر: 33086
A

رقابت سخت شهرداری همدان مقابل صدرنشین لیگ دسته 2 فوتبال کشور

هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در شرایطی فردا سه شنبه آغاز می شود که تیم شهرداری همدان نبرد سخت و دشوار مقابل شهرداری فومن صدرنشین گروه سه دارد.

رقابت سخت شهرداری همدان مقابل صدرنشین لیگ دسته 2 فوتبال کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شاگردان هادی گل محمدی در شهرداری همدان در حالی فردا مهمان شهرداری فومن هستند که صدرنشین این رقابت ها روی نوار پیروزی قرار دارد و برای تداوم این موفقیت به دنبال برتری در این دیدار خانگی خواهد بود.
شهرداری همدان هر چند با 13 امتیاز رتبه هفتم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار گرفته اما در 2 دیدار گذشته خود با پیروزی مقابل حریفان همچنان در کورس مدعیان صعود باقی مانده است.
در آن سوی میدان شهرداری فومن با 23 امتیاز صدرنشین دست نیافتنی گروه سه لقب گرفته و با وجود کناره گیری محسن عاشوری از سرمربیگری این تیم، همچنان پیروزی های خود را تداوم بخشیده است.

** لشکر مصدومان شهرداری
تیم شهرداری همدان با وجود حفظ جایگاه خود در میانه میدان، با لشکری از مصدومان مواجه است.
این تیم از شروع رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور با لشکری از آسیب دیدگان مواجه شده و همواره ترکیب اصلی این تیم دستخوش تغییرات شده است.
شهرداری همدان در این مدت یازده مصدوم را همراه داشته و همین مساله مشکلات عدیده فنی را برای این تیم به وجود آورده است.
تیم تحت هدایت گل محمدی در بازی فردا مقابل شهرداری فومن نیز با همین مشکلات دست و پنجه نرم می کند.

** مشکلات مالی شهرداری همدان
با گذشت 11 هفته از رقابت ها ، مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری همدان همچنان پابرجا است و مدیریت این مجموعه نتوانسته نسبت به تامین منابع مالی اقدام کند.
تاکنون 10 درصد از قراردادهای مالی بازیکنان این تیم پرداخت شده و با این شرایط نمی توان انتظار انگیزه روحی و روانی این تیم را داشت.
حضور عباس صوفی عضو سابق هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به عنوان شهردار جدید این شهر بارقه های امید را در دل اعضای تیم ایجاد کرده است.
آنها امیدوارند با شهردار جدید، اوضاع تیم شهرداری همدان در لیگ 2 بهبود یابد.
شهرداری همدان هم اینک با 13 امتیاز در رتبه هفتم جدول گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر