کد خبر: 33097
A

گرامیداشت یاد درگذشتگان زلزله کرمانشاه در ورزشگاه سردارجنگل رشت

دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان حاشیه هایی داشت که گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه و عدم استقبال مناسب طرفداران سپیدرود مهمترین حواشی این بازی بود.

گرامیداشت یاد درگذشتگان زلزله کرمانشاه در ورزشگاه سردارجنگل رشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر دوشنبه در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که درنهایت تیم ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک میزبان خود را شکست داد.
قبل از آغاز بازی و به دلیل حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه ، تماشاگران حاضر در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، یاد و خاطره درگذشتگان این حادثه را گرامی داشتند.
کرمانشاه کرمانشاه - تسلیت تسلیت ، از جمله شعارهای تماشاگران سپیدرود رشت قبل از آغاز این بازی بود که این طرفداران با سر دادن شعارهایی ، خود را شریک غم مردم کرمانشاه دانستند.
همچنین به دلیل وقوع این حادثه دلخراش ، قبل از آغاز بازی یک دقیقه سکوت اعلام شد تا بازیکنان به همراه گروه داوری و تماشاگران ، به نوعی با بازماندگان این حادثه تلخ ابراز همدردی کنند.
با توجه به اینکه برای دومین بار بود که بازی تیم سپیدرود رشت به دلیل مرمت ورزشگاه شهید عضدی در ورزشگاه سردارجنگل برگزار می شد ، به دلیل دوری راه از این بازی استقبال خوبی نشد.
حدود پنج الی 6 هزار طرفدار سپیدرود خود را به ورزشگاه سردارجنگل رسانده بودند تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند و این در حالی است که اگر این مسابقه در ورزشگاه عضدی برگزار می شد، حداقل 10 هزار تماشاگر از این مسابقه استقبال می کردند.
حدود 2 ساعت قبل از آغاز بازی ، از میدان رازی تا ورزشگاه سردارجنگل ترافیک سنگین بود و فقط سه دستگاه اتوبوس شرکت واحد در میدان رازی رشت حضور یافته تا تماشاگران را به ورزشگاه برسانند .
دوری راه ، ترافیک سنگین قبل و بعد از بازی، مشکلات مربوط به ایاب و ذهاب از مهمترین عوامل عدم استقبال مناسب طرفداران از بازی تیمهای سپیدرود و ذوب آهن اصفهان بود.
قبل از شروع بازی نیز کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت به سمت امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن رفتند و با اهدای دسته گلی با نیمکت نشینان تیم ذوب آهن روبوسی کردند.
در اواسط نیمه اول این بازی ، سیدمحمد حسینی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دلیل خطای شدید کارت زرد دریافت کرد که این بازیکن پس از گرفتن کارت ، با حرکاتی قصد تحریک تماشاگران را داشت که رضا کرمانشاهی داور این مسابقه ، از این صحنه بی تفاوت عبور کرد.
در دقیقه 75 و زمانی که تیم سپیدرود با یک گل از حریف خود عقب بود ، میثم فردوسی بازیکن این تیم با یک ضربه زیبا گل مساوی را به ثمر رساند که این امر باعث شد تا ورزشگاه از خوشحالی منفجر شود.
در دقایق تلف شده این بازی و هنگامی که همگان انتظار داشتند این دیدار با نتیجه مساوی به پایان برسد، تیم ذوب آهن به دومین گل خود دست یافت تا پیروز این میدان شود و هنگام به صدا درآمدن سوت پایان بازی ، ورزشگاه سردارجنگل غرق ماتم شد اما نیمکت نشینان ، بازیکنان و کادرفنی تیم ذوب آهن اصفهان از فرط خوشحالی سر از پا نمی شناختند.
پیش از این بازی و تا پایان هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم ذوب آهن اصفهان با کسب 13 امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار داشتند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر