کد خبر: 33261
A

فروش پیراهن امضا شده تیم ملی فوتبال به نفع زلزله زدگان کرمانشاه در چین

پیراهن امضا شده تیم ملی فوتبال کشورمان، اهدایی یکی از ایرانیام مقیم گوانجو، به نفع زلزله زدگان کرمانشاه به فروش رسید.

فروش پیراهن امضا شده تیم ملی فوتبال به نفع زلزله زدگان کرمانشاه در چین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در برنامه خیریه ای که امروز سه شنبه و با همت سرکنسولگری ایران در گوانجو در راستای جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه برگزار شد این پیراهن به مبلغ 86 هزار یوان فروخته شد.
در این برنامه که با حضور ده ها تن از هموطنان مقیم جنوب چین، فارس زبانان و اتباع چینی برگزار شد، رستوران های ایرانی واقع در گوانجو و خانواده های ایرانی و غیرایرانی با عرضه و فروش انواع غذاها به نفع آسیب دیدگان زلزله، نشان دادند که در راستای انسان دوستی و کمک به همنوع، همدل و هم صدا هستند.
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو، شورای بازرگانان ایرانی مقیم چین (گواندونگ)، هیات محبین اهل البیت (ع) گوانجو و مجمع دانشجویان ایرانی گوانجو، متولی این برنامه بودند.
متولیان این برنامه ساخت یک باب مدرسه در یکی از مناطق محروم آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه را هدفگذاری کرده اند و تا کنون مبلغی نیز در راستای این امر خیر جمع آوری شده است.
ایرانیان مقیم چین علاقه مند به مشارکت در این امر خیر می توانند کمک های نقدی خود را تا روز جمعه این هفته در اختیار سرکنسولگری کشورمان در گوانجو قرار دهند.
به گزارش ایرنا، از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه ، استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا این لحظه حدود 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر