کد خبر: 33384
A

پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در برابر شهرداری ماهشهر

تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر سه شنبه در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال(آزادگان) میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود که توانست این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در برابر شهرداری ماهشهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این دیدار که در حضور بیش از 10 هزار تماشاچی در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، بازی تهاجمی و رو به جلویی را از ابتدای رویارویی به نمایش گذاشت.
در نیمه نخست این بازی حامد بصیری چندین موقعیت ایده آل را بر روی دروازه شهرداری ماهشهر خلق کردند که این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت.
در نیمه دوم بازی اما یاران آلومینیوم بازی را تهاجمی تر از نیمه اول آغاز کردند و توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتند.
حملات تیم آلومینیوم بر روی دروازه حریف ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80 بازی روی ارسال ایمان رئیسی نسبت از جناح راست، حسین احمدلو با ضربه ای دقیق و بدون نقص توپ را وارد دروازه شهرداری ماهشهر کرد.
بعد از گل آلومینیوم ، تیم حریف دامنه حملات خود را بر روی دروازه تیم اراکی بیشتر کرد تا اینکه در دقیقه 93 بازی موفق شد دروازه تیم آلومینیوم را باز کنند و بازی را به تساوری بکشانند.
این تساوی چندان دوامی نداشت چرا که میثم آقایی بازیکن تیم آلومینیوم اراک با یک ضربه سنگین دروازه تیم شهرداری ماهشهر را کرد و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.
تیم آلومینیوم اراک با 15 امتیاز از 14 بازی در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
تیم آلومینیوم اراک هفته آینده در شیراز به مصاف تیم برق جدید این شهر می رود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر